Zpověď z ložnice s velkým pianem

Zpověď z ložnice s velkým pianem

Mrknutím oka jsi mě okouzlila. Neviděl jsem nic než tebe, tvou ruku, kterou si elegantně přejela po pianu. Ten zvuk mě dostal do kolen. Jako bys slyšela můj povzdech, otočila jsi hlavu. Zamyšleně jsi se dívala do prázdna a já stál tak blízko. Čím dál tím víc se tě toužím dotknout. Pokud existovat znamená být vnímán, tak pro tebe neexistuju. Ale věř, že ty jsi pro mě vším.

Myslel sis, žes byl jen plechový hrnek, který se mi hloupě připletl do cesty a já ti to nestačila vyvrátit. Tolik ti toho chci říct, proč nemůžu? Každý večer netrpělivě uléhám a doufám, že tě zase potkám a celou noc prožijeme spolu. Mám sice zašněrovaná ústa, ale i přesto doufám, že ty víš..

Jsi tak krásná, tak skutečná.. A já jsem jen mlhavá vidina, která se rozplyne při prvních ranních paprscích. Kdybych ti mohl dát jakékoliv znamení, že tu jsem s tebou, udělal bych to. Nenávidím ten nevyřčený příslib mlčení. Alespoň, že si k tobě můžu přivonět..

Nevím, kde jsme to uvízli a jestli jsou pro tebe dny stejně smutné jako pro mě. Kde se vůbec touláš? Dozajista také vedeš normální denní život. Možná máš dobrou práci, skvělou přítelkyni, správné kamarády a hodného psa a nic ti nechybí. A já se tu trápím kvůli snu..

Tváříš se zoufale, na co asi myslíš? Chci slyšet tvůj hlas, tak pověz něco. Já počkám, budu tu stát třeba celý den, dokud nepůjdeš spát.

Už aby byl večer. Líné vteřiny se svým tichým cvak vyčkávají nesnesitelně dlouho. Už se nemůžu dočkat tvého kolébavého žadonění.
Autor Monali, 23.03.2010
Přečteno 470x
Tipy 4
Poslední tipující: DarthZelda, ilona
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tolik bych tě chtěl vzít ještě jednou za ruku .. alespoň ještě jednou ..

20.12.2010 22:20:00 | Núrnen

Možná se jednou uneseme navzájem.

20.12.2010 06:11:00 | Núrnen

Škoda,že tě nečte více lídí!Má to fakt srdíčko!Musíš vyjít více do davu,ženská:)))A prodat to:)Ilona

23.03.2010 22:18:00 | ilona

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí