Zmizení - sága Spojené - 2. kapitola

Zmizení - sága Spojené - 2. kapitola

Anotace: Jessica žije vcelku poklidným životem se svou tetou a sestrou Jill. Ale jednoho dne je všechno jinak. Záhadná černá helikoptéra rozstřílí celý byt, tetu Julii zavraždí a Jill je unesena. Co si Jessica počne?

Sbírka: Zmizení

Jeden z mužů, bylo jich 6, vrhl krátký pohled do našeho patra. Instinktivně jsem se přikrčila, ale pozdě. Viděl mně. Strčil do svého souseda a ukázal na náš balkón. Došlo mi, že se vrátí! A já tak nějak tušila, že policie mně neochrání… Popadla jsem batoh a vyrazila ze dveří. Muži vyšli zadním vchodem, já tedy šla hlavním. Policisté teď něco zapisovali do bloku. Vykročila jsem k nim.
,,Třetí patro,“ sykla jsem k mladé, tmavovlasé policistce. A než mohla odpovědět, otočila jsem se a rychlým krokem se od nich vzdalovala. Nepotřebovala jsem vzbudit pozornost. Já. Jessica Pare. „Lidi! Ta holka…“ vykřikla žena, ale nedokončila větu.
„Co je, Sue?“ zeptal se policista s tvrdým obličejem.
„Nic. Něco… Se mi zdálo,“ Sue vrhla krátký pohled k mému stanovisku. Pohled „Počkej“. Rozhodla jsem se počkat, horší už to být nemohlo. Byla jsem bez domova, moje sestra byla unesená a tetu zavraždili. Když mě nepodrazila předtím, už to asi neudělá. Ale to byly jenom domněnky. Samé domněnky. I přesto jsem zůstala, usadila se pod lípu a přemýšlela. Jak jen to může být horší?! Je to strašné! Jako by všechny zábrany, které mi zabraňovaly plakat povolily. Byly jako břehy u řeky. A teď se provalily, s já začala plakat. Proudy slz, nahromaděné za těch 13 let, strávených u tety, ze mě tekly. A já začala vzpomínat. Jak to bylo…
Moc si to nepamatuju. Byl večer, a my čekaly na rodiče. Hrály jsme si s panenkou. Jmenovala se Jane. Jako naše máma. A potom, přišla divná paní a oznámila nám, že rodiče se stali obětí rozsáhlé dopravní nehody. Jen tak, bez obalu. Nikdo s námi nezacházel moc hezky. A pak za pár měsíců, strávených v dětském domově, se objevila Julie. Tetička Jule. Tam jsme okusily skutečnou lásku a péči. Často jsme se stěhovaly… Julie říkala, že je to kvůli ošklivým, později zlým a ještě později příšerným lidem. Ale podle mě to bylo jinak. A navíc, když žila, klidně jsem na to zapomněla. Byla jsem totiž, navzdory všemu, šťastná. A teta umřela. Teď, před pár hodinami.
Zamyslela jsem se a potom zapnula laptop. Najela jsem myší na ikonku „ICQ“

Danger_Jessica

Přátelé:
Annie – Cute** (Offline)
Strange_Jill (Offline)
Nanny:) (Online)
Lady Caroline (Offline)

Bez rozmýšlení jsem klikla na „Zahájit konverzaci s Nanny:)“

Danger_Jessica
Ahoj, Naty

Nanny:)
Jéé! Ahooj, Jess!! J

Nanny:)
Půjdeš ve středu do školy??? ;)

Danger_Jessica
Asi ne – bolí mě v krku L

Nanny:)
LLL

Danger_Jessica
Až budeme zdravé, budeš první, kdo se to dozví ;)

Nanny:)
COŽE? Jill je taky…?!

Danger_Jessica
:D Jo

Nanny:)
No skvělé L Co jinak?

Danger_Jessica
To víš… Dnes jsem vařila.

Nanny:)
Jo? J A co?

Vymýšlela jsem vhodné jídlo, když mě z přemýšlení vytrhlo poklepání na rameno. Sue.
„Co děláš?“ zeptala se přátelsky.
„Vymýšlím omluvu, proč nepřijdu do školy.“
„He? Proč ne?“ zeptala se překvapeně, „Aha. Sorry. Teta.“
„Jo. To taky,“ řekla jsem.
„Taky? Co ještě?“
„Někdo nám rozstřílel byt, Julie to věděla už předtím, že tu jsou, a mou sestru unesli,“ řekla jsem sarkasticky. O mém vnášení nad vodou jsem pomlčela.
„To jo… Ale,“ zamyslela se.
„Já- ukážu ti to,“ řekla jsem, „Jen se rozloučím.“

Nanny:)
Hej, co je?

Nanny:)
To už není sranda!

Danger_Jessica
Sorry, musím dělat večeři. Ahoj. Zase někdy.

Vypnula jsem laptop. Gestem jsem pobídla Sue, aby mě následovala.
Za obchodem bylo příhodné místo. Ať to dokážu, pomodlila jsem se.
„Dívej se,“ řekla jsem.
Zavřela jsem oči. Soustředila jsem se. Pootevřela jsem jedno očko a podívala se dolů. Nic.
Znovu. Prosím, poprosila jsem mozek. Ucítila jsem, že mě už nic nedrží na zemi, a že jsem volná. Otevřela jsem oči.
„Jak- jsi to dokázala?“ vydechla Sue.
„Nevím. To se asi nedá vysvětlit, ne?“
Autor alie, 25.04.2010
Přečteno 436x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A Jimmyho Cartera přejmenuju, to jo.

25.05.2010 21:26:00 | alie

Já nevím, jak se tam to L a J dostalo. Já jsem to tam nepsala. A podobná jména tam jsou schválně. Jsou RODINA. Všichni se tak jako jmenují.

25.05.2010 21:23:00 | alie

Tak, krom toho, že (možné) reálné věci v ději jsou naprosto nereálné (to si vážně nikdo nevšiml rozstříleného domu? chlapů kolem baráku? - že jim to vše musí vysvětlovat), je tu opět několik překlepů a sem tam špatně psané mě/mně.
Číslovky v textu (resp. v povídkách) piš slovy
...zábrany, které mi zabraňovaly... k čemu jinému by zábrany byly - zbytečné opakování informace, navíc podobné slovo - ruší to při čtení
V předchozí kapitole jsem zapomněla napsat, že by se postavy neměly jmenovat podobně (resp. by jejich jména neměla začínat na stejné písmeno), aby se tak zabránilo "zmatku", a 90% postav, které se v tvé povídce vyskytují, začínají na J...
A to psaní na ICQ... - hned ten seznam přátel - zbytečně podrobné (sice jsem psala, dbát na detaily, ale nebyly tím myšleny tyhle...); nepoužívej výrazy jako L (jestli to teda znamená "lol" - vážně nevím), může se stát, že tomu čtenáři, kteří nejsou tvými vrstevníky (niky nevíš, kdo se k tomu dostane...) nebudou rozumět. Celkově mě ten rozhovor po ICQ poměrně rušil při čtení..., ale to je čistě můj osobní názor - to je příklad toho, co je zbytečné psát - čí jiný názor by to měl být, než můj... :-D Ale to už je trochu mimo věc... :)

05.05.2010 22:52:00 | Daletth

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí