Záhadná zmizení

Záhadná zmizení

Anotace: Mrznutí přešlo v teplé dny mohli jsme si oddechnout ted jsme v bezpečí...ZATÍM...

Sbírka: Moje Povídky

,,Ve městě se ztratila dívka Verona Dierová.“hlásal titulek v novinách byla to záhadná zmizení.Nikdy se nenašlo tělo ani žádné jiné stopy že by dívka nebo chlapec odešli nebo byly násilně odvlěčeny.Vyšetřovatelé ale nic nedělaly jen čekali na nová a nová zmizení.

Teplé dny vystřídali studené děště a mrazivé noci.Všichni se divili co k tomu vedlo.Další den se ztratil chlapec Josh Dier bratr dívky která se ztratila týden před ním.Jeho matka říkala že den před tím ho ukládala sama do postele ale jak zmizel?

Studené dny vystřídali teplé po zmizení Joshe.Byla záhada že vždy když někdo zmizel bylo teplo a než někdo zmizel zima.Takže ted sme mohli být připraveni na další zmizení.Dva týdny nic a pak...Zmizela Marie Goresková...Holčička od sousedů které bylo sotva 5 let...Takže ted je na řadě moje rodina nebo sousedé naproti?

Diana Rosebergová...Další obět záhadného zmizení...Teď je řada na nás.Lidé z městečka Fraisemburk to veděli a nabízeli ať jdeme k nim jenže mi museli být ve střehu...Já ani moje matka jsme dnes neusli ale kdo řekl že někdo zmízí zrovna dnes?

Víčka se nám ale po půlnoci zavřela ale já nemám tvrdé spaní takže mě i puštění zrnka rýže na zem vzbudí.Dnes ale ne...Probudila jsem se vedle Diany kterou jsem poznala vlasů...Měla je jako kominík s magnezitovou – bílou – pletí.Vedle leželi sourozenci Dierovy a další a další děti ze sousedství které jsem znala jen od vidění...Kde jsme?

Sklep...Ale sklep má dnes každý druhý člověk...Zašeptala jsem Veronino jméno jestli mě slyší ale šeptání neslyšela...Tak sem na ni zavolala trochu hlasitěji to už se pohla tak jsem se doplazila k ní a zatřásla jsem s ní aby se probrala a skutečně se probudila...Rozhledla se a koukla se po všech dětech a pak její zrak spočinul na jejím bratrovy...

Probudili jsme všechny a než jsme si přivikly tmě někdo otevřel dveře...Toho kdo v nich stál jsme nepoznali...Co s námi bude?Řekl že tu budeme navěky a že nás naše rodiny už nidky neuvidí...Atmosféra se změnila a člověk ve dveřích se rozesmál a zabouchl...

Nikdo neveděl co s námi bude?Bylo tolik otázek na které bych se ráda zeptala ale už nebylo koho...
Autor Venjinka, 25.07.2010
Přečteno 568x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí