Sen

Sen

Anotace: Když se noční můra stále opakuje....

Utíkám. Vím, že je mi v patách, sleduje mě. Za žádnou cenu nesmím zpomalit, přestože mě bolestivě bodá v boku a sotva popadám dech. Nesmím se zastavit, musím běžet dál. Slzy se mi ustavičně řinou z očí,ale není čas je otírat. Musím jít dál. Slyším svůj vlastní dech, podrážky svých bot dutě pleskajícíh o chodník a slyším i jeho. Nesmím se zastavit.
Zabočím do postranní uličky a ještě zrychlím.
Srdce mi přestalo bít- slepá ulička! Sama jsem si vlezla do pasti. Rychle uvažuju-když se otočím a poběžím jak nejrychleji dokážu třeba se mu vyhnu!
Otočím se a zvednu hlavu. Vyloučeno. Stojí přímo předemnou. Má mě. Černý plášť se mu vlní kolem kotníků, na hlavě má kápi a tak mu není vidět do tváře. Ale já vím, že ho znám. Znám ho,ale zároveň si nemohu vzpomenout na jméno, nemám ponětí, jak....Mám strach. Příšernej strach.
Rty stažené do úzké čárky se nachvíli zkroutí do jakéhosi úšklebku-byl to úsměv? Ví, že z něj mám strach a užívá si to.
Ovanul mě ledový vítr a najednou je pryč. Je to jenom zlý sen? Takhle mě potrestala moje vlastní fantazie?! Krutá hříčka. Ale radši odsud co nejrychleji vypadnu. Ať je jak chce není bezpečné postávat tady, uprostřed noci. Hrozné místo! Musím pryč.
Něco není v pořádku.
Bolest. Tolik bolesti.
Ruce mi vylétnou k břichu. Stočím pohled na své ruce a břicho.
A jéje...Tohle není ani trošku dobré.
Ruce se mi příšerně třesou, mám je celé od krve. Nesnesu ten pohled. Krev mi barvé světle zelené triko a džíny.
Bolí to.
Z břicha mi trčí lesklá střenka nože. Ruce se mi rozklepou ještě víc.
To nemůže být pravda....
Ztrácím rovnováhu, nohy mě neposlouchají, podlamují se mi. Dopadnu na kolena a opět se podívám na své zakrvácené ruce. Nechápu to. Proč?
Sesunu se na zem docela, do tváře mě tlačí štěrk. Triko už mám nasáklé krví, je mi zima.
Zaslechnu kroky, svitne mi naděje. Někdo mě našel, a pomůže mi?
Ne. Strach mě zase ochromí. On se vrátil. Co mi udělá? Vidím jeho nohy, obchází kolem mě. Cítím paniku-co mi chce udělat?!
Zastaví se před mým obličejem a shýbá se ke mně.
Zavřu oči. Nechci vědět co mi provede, co mě čeká? Přestala jsem cítit bolest....Už jsem necítila nic.
Autor Vampire angel, 03.12.2010
Přečteno 451x
Tipy 8
Poslední tipující: PohádkaCopánek, Káťule, Elissbeth, Pythonissa__
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já dávám taky ST, můj názor na svoje povídky znáš a tahle byla zase stejně dobrá ;)

05.12.2010 09:58:00 | Káťule

Miluji Tvoje povídky, protože mi mluví z duše, jako bych je psala já...
Mrzí mě, že jich je tak málo (aspoň tady na literu), ale jsou opravdu vynikající!
Výborně napsáno a četla jsem to jedním dechem.
Dávám ST!!! =o) Škoda, že těch ST nejde dát víc. :( ;)

04.12.2010 00:26:00 | Pythonissa__

Není to zrovna nějak zvlášť originální, ale je to moc dobře napsané. Dokonce tak, že si klidně umím představit takový sen a jsem si jistá, že něco podobného už se mi určitě někdy taky zdálo...

03.12.2010 16:28:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí