Katčin život kvůli nám...

Katčin život kvůli nám...

Jednoho dne,jsme se já,Kačka,Anna a Terka rozhodli,že budeme vyvolávat duchy.Zhasly jsme lustr,zapálily svíčku a sedli jsme si kolem ní.Katčinu tašku jsme dali dva metry daleko od Nás. Chytli jsme se za ruce a vyvolávali jsme: „Vyvoláváme ducha,Marii Terezii.Jestli tu jsi,udělej nějaké znamení,shoď Katčinu tašku.“Taška spadla a nás polil horký pot a měli jsme strach.Sfoukli jsme svíčku,teda Katka ji sfoukla a utíkali jsme domů.Jenže jsme Marii Terezii zapomněli odvolat.
Druhý den jsme se dozvěděli že Katka je v nemocnici.Šli jsme ji navštívit.Mluvila a mluvila,že se jim Terezie pomstila,a že je v nemocnici kvůli ní ale najednou zavřela oči a už je neotevřela.Plakali jsme a plakali a šli jsme Terezii odvolat.
Svíčka tam nebyla,myslím tam kde jsme ji nechali.Když jsme ji našli,jinde,hořela.
Nikdy jsme si to nevysvětlili.A kvůli našemu hloupému nápadu vyvolávání Katka přišla o život
Autor PohádkaCopánek, 28.12.2010
Přečteno 466x
Tipy 2
Poslední tipující: CULIKATÁ
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

na vyvolávání pozor, takovouhle pitomost jsme jednou udělali s kamarádkama taky, no bylo nám asi tolik co tobě, naštěstí se nikomu z nás nic vážného nestalo, ale od té doby bych tohle už nikdy neudělala...ne proto,že bych měla strach(mimochodem já čaruju normálně, a normálně mi to i vychází), ale proto, že to není správné...

24.01.2011 21:21:00 | Snící čarodějka

já jsem to psala podle pravdy já jsem napsaná v roli : Já
a Katka byla moje nejlepší kamarádka

29.12.2010 07:47:00 | PohádkaCopánek

Už jsem o vyvolávání duchů slyšela hodně a potom je prý problém je dostat zpět, když nechtějí odejít.S tím bych si nezahrávala, hlavně já mám z tajemných sil strach, jsem Culík strašpytel:-)

28.12.2010 13:38:00 | CULIKATÁ

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí