DIVOKÝ ELEGÁN

DIVOKÝ ELEGÁN

Anotace: školní práce - dinamický popis osoby reading: all warning: no

Když jsem je poprvé spatřila, nemohla jsem uveřit, že tak uchvacující stvoření je z tohoto prohnilého světa. Jeho postava byly vysoká s štíhlá se širokými ochranářskými rameny, která by unesla tíhu andělských křídel. Jevil se mi jako padlý anděl, který je zde za trest. Krok měl ladný a klidný jako je hladina půlnočního jezera. To samé se nedalo říct o mém srdci, které mi ukradl a tudíž jsem ho neovládal. Když vcházel polylo mne příjemné horko. Vlasy černé jako uhel, ve kterých měl vpletené korálky červené barvy, se mu spouštěly do řezaných rysů jeho obličeje. Měl ostrí lícní kosti a ozdobou jeho tváře byla linkovitá jizva vedoucí přes oko. Ústa měl úzká barvy krve s kroužkovým piercingem u levého koutku. Ty rty mne lákaly. Pro tento večer byl patřičně oblečen do společenského černého obleku s rudou košilí a černým fiží. I v tomto svazující společenském postroji vypadal uvolněně, zatímco já jsem byla strnulá jakobych viděla samotnou smrt. Při této myšlence mi po zádech přejelo mrazivé vzrušení. Na chvilku mne zaujaly jeho dlaně, měl je zjizvené, možná od nelidských rituálů vyžadující jeho modrou krev. Prsty vypadaly zkostnatěle a zdobily je špičaté, rudě nalakované nehty, vypadající spíše jako zbraně. Z jeho pohledu jsem vycítila zvědavost divoké kočkovité šelmy, prahnoucí po nebezpečných krách a veřte že bych se s radostí stala jeho nejoblíbenější hračkou. Cítit jeho chtivé drápky jak si semnou hrají jako se sametovým klubkem bavlny, cítit jak se mi prořezávají pokožkou. Došel si pro sklenku sektu a malými doušky mámil svou mysl doteď ještě střízlivě myslící. Sklenku držel za nožičku tak jak káže společenská etiketa. Na okamžik se můj zkoumavý pohled střetl s jeho loveckým a já si nemohla nechat uniknout jeho oči. Duhovky měl světle modré až bílé a panenky měl rozšířené více než má býti. Celou tuto krásu lemovaly dlouhé husté řasy a tento pohled podpořil černou linkou okolo očí. Odhrnul si vlasy za levé ucho kde měl centimetrový černý tunel a nespočet dalších naušnic propojené řetízkem. Má fantazie podpořená bublinkami a alkoholem pocházejícího ze sektu, si na jeho těle přimyslela krásná triballová tetování a jizvy. Jenž se mi i po pár hodinách potvrdilo.
Autor YumeOokami, 20.01.2011
Přečteno 339x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí