Elizabeth

Elizabeth

Rychle uteč , proběhlo mi hlavou...Ale nešlo to..Stála jsem na místě jako přilepená...A měla sem sakra veliký strach...Blížil se..Slyšela jsem jeho kroky, jeho dech....Už byl u mě...Smál se...Nikdy nezapomenu na ten hnusný smích....Vzal mě za krk a začal tlačit...Nemohla jsem dýchat, hrdlo se mi sevřelo....Jsem uplně bezmocná , pomyslela jsem si...Jediné čeho jsem si stačila všimnout byl les...Les byl všude okolo mě...
Probudila jsem se uplně spocená..Takhle zlý sen jsem hodně dlouho neměla...Cítila sem lehký nátlak na krku..Jako kdyby mě pořád škrtil..Přeběhl mi mráz po zádech..Moje oko zachytilo čas na budíku a k mému hroznému zjištění bylo teprve 5 hodin ráno...Bylo mi uplně jasné, že znovu neusnu...Chtěla jsem čas přečkat tím, že si začnu číst, ale po první kapitole mi došlo , že mě to ani nebaví...Nenapadlo mě nic lepšího než vstát a jít si pořádně zaběhat...Vyhnat ten sen z hlavy bylo uplně na nic..Nešlo to...Pořád jsem myslela na to , jak mě škrtí..A pořád jsem cítila jeho ruce na mém krku...Doběhla jsem až domu a tam už bylo vše v normálnim děnní...Máma jela do práce, táta už byl dávno pryč a brácha asi ještě nepřišel domu....Po pár hodinách se mi nějakým záhadným způsobem podařilo to vymyzat z hlavy a nakonec to byl uplně normální den , jako každý jiný..

Večer když na mě čekala má postel, mi bylo trošku špatně.....Děsila mě už jen ta představa , že by se mi zase mělo zdát něco takového...No tak seber se , řekla jsem si jen tak pro sebe...Ale překvapivě se mi nic nezdálo....Nedovedete si představit , jakou mi to udělalo radost...Ale moje radost asi tak za dvě hodiny zmizela...Jako každé ráno, ač nechtěně, musela jsem jít do školy...A jen tak mě napadlo , že si koupím noviny..Přímo na titulní stránce stálo velikym tučným písmem.."Dnes do ráno byla zabita mladá dívka ve věku 15 let..Podle posledních zpráv , co nám poskytla policie, ji někdo uškrtil v lese nedaleko města...Jmenovala se Elizabeth a nikdo neví proč to vrah udělal a jaký k tomu měl důvod....." V tu chvíli mi to došlo..Zdálo se mi o ní...Bylo mi na zvracení...

Dnes jsou to již dva roky..Zjistila jsem , že mám dar...Mohu měnit budouctnost...Jednu noc se mi zdá sen a druhou noc se můj sen odehraje ve skutečnosti...Já jsem tu od toho , abych to změnila...Zachránila jsem život již několika lidem...Elizabeth byla bohužel první..A já jsem ji nedokázala pomoct...Nevěděla jsem, že ji mám pomoct...
Autor PrincessGirl, 06.03.2011
Přečteno 316x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí