Predátor

Predátor

Anotace: A to bylo jen jedno obyčejné odpoledne ...

Je nádherný slunečný den, do 20 stupňů moc nechybí. Tahle dovolená na sklonku babího léta mi přišla akorát vhod. Je úžasné, jak jindy lidí plné je teď toto zákoutí tak liduprázdné. Ne, nechybějí mi tu zdejší obyvatelé, neštěkají psi, neslyším cirkulárky, ani sekačky, křik dětí, ba ani plkání zdejších babek. Prostě je to, jako kdyby se zastavil čas, jako kdyby všichni lidé někam zmizeli, nebo byli všichni zakletí. Ale je nádherné se jen tak natáhnout na deku a koukat na oblohu. Koukat jak proudové motory letadel maluji na blankytně modré obloze notovou osnovu a prstem do ní vpisovat jednotlivé noty. Hudba se mi line hlavou a já si jí skrz svůj úsměv lehce pobrukuji. Zasněně přivírám oči a krátce na to usínám.
Probouzí mě stísněný pocit. Cítím, že mě kdosi upřeně pozoruje. Pohledem zavadím o terasu chaloupky, nikde nikdo. Jen lehký vánek si pohrává s travinami kolem mě. Když v tom zahlédnu stín. Cosi se mihne mezi trsy. Pohybuje se to sebejistě a tiše, jako duch. Krouží kolem mě jako když se vlci připravují zaútočit na svoji kořist. Jsem velmi neklidný. Koutkem oka zahlédnu šedivou siluetu predátora připravujícího se ke skoku. Šátrám rukou kolem sebe a hledám v dosahu něco, cokoliv, čím bych se mohl účinně bránit. Nic. Vůbec nic co by se dalo použít. A najednou je to tady. Útok. Jediné co se mi podaří je otočit se k vetřelci čelem, ale to už mně vítězně stojí na prsou a olizuje mi obličej. Její krásně šedivě proužkovaný ocásek sebou mrská jako když krotitel práská bičem. „Pattynko, sakryš neolizuj mě!“otírám si obličej, „Tak dobrá pojď, já ti naplním misku mlékem!“ Zvedám se i s naší kočkou v náruči a jdu do lednice pro mléko ….
Autor kasparoza, 03.10.2011
Přečteno 614x
Tipy 15
Poslední tipující: Krist7nka, Liška76, kasparoza, la loba, hybridka22, hloubavá, E.T.Jane, hanele m.
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo zapoměla jsem jeden b za psaní druhej pro čičí..je krásná!

10.11.2011 08:49:25 | Liška76

Souhlasím s Hybridka22...MLÍČKO OBYČ RADĚJI NEE..z toho maj řádné prů..Ale jinak moc hezké!Ty umíš skládat muziku?

10.11.2011 08:47:58 | Liška76

No můj predátor střídá útok s vydíráním:-)))Jednou se schoval do krabice s víkem-jak ho zasebou zaklapl to nevím ale když jsem přišla domů a víko se počalo zvedat málem jsem dostala infarkt:-)))

18.10.2011 13:18:00 | la loba

Podobné horory mám neustále;) Jo, a kočkám jedině kondenzované neslazené mléko, jinak se můžou pěkně ...

05.10.2011 11:25:00 | hybridka22

Máš ty to život, brachu! Nezbývá, než tiše závidět (ale v dobrém). :-)))

04.10.2011 10:41:00 | hloubavá

Lehnout si do trávy a poslouchat ticho... pak si dát šlofíka a nemuset nikam, nepospíchat - snad jen nalít to mlíčko... tomu říkám pohodička na chaloupce :)

04.10.2011 08:47:00 | E.T.Jane

taky su lovena každou chvilku -a hnedle dvěma šelmama :o)

03.10.2011 20:09:00 | hanele m.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí