Fata Morgána

Fata Morgána

Fata morgána.
Je teda zvláštní, že ji vídám tak často. Prý je neviditelná a odehrává se jen v našem podvědomí. Myslím, že tomu tak není. Já s ní mluvím od rána do večera a ani v noci tomu není jinak. Je vždy upravená, mluví slušně, z huby jí netáhne. Jsem do ní zamilován, ale ona moji lásku neopětuje. Chodí za mnou, kdy se jí to hodí. Nájem neplatí, jídlo nepotřebuje. Telefon nevlastní, auto nepotřebuje. Je nehmotná, ale o to je těžší se s ní vypořádat. Někdy přijde zleva či zprava, někdy zepředu, jindy zezadu. K volbám nechodí, do urny se nevejde. Vždy, když za mnou přijde, přemýšlím, jaké by to bylo, kdyby to tak bylo. Ale ono to tak je, jen to tak ve skutečnosti není.
Je to jako duha, která je i není a to je naše posvěcení.
Fata jako fatální, morgána jako orgána. Je tu i zítra není.
Autor umělec2, 19.04.2006
Přečteno 413x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

I já se snažím, aby moje texty byly Rendu, leč moje schopnosti nedosahují patřičných výšin, ale mně to baví a tak činím.

24.05.2006 08:42:00 | umělec2

Oprava - píše se to: "Rendu"

23.05.2006 22:04:00 | Rendy

Milý umělče2...,

volím tuto cestu, abych ti poděkoval za tvé komentáře k mým textům. Skoro bych řekl, že tvá slova jsou pro mne závazkem, či pobídkou k tomu, abych občas něco napsal.

Budu se tedy snažit, aby moje texty byly "renda" (vyslovuj rendy) což je francouzský výraz pro zvláštní umělecké podání.

Rendy

23.05.2006 22:01:00 | Rendy

Já nedokážu vypnout. Čtu, pracuji, bavím se. Neustále něco. Zvolnit to bych jistě potřeboval, leč na to není čas. Dík za komentáře a coby narcista tento potěšil ponejvíce.

17.05.2006 10:08:00 | umělec2

Poprvé Ti musím dát plný počet, i kyž se kapku zatetelím nad množstvím Tvých rychlovek.
Obrazy vidí člověk s fantazií a sněním na víkách.
Typuji Tě, že máš tvrdý spánek.

PS: Nepospícháš příliš?ˇ
Jak můžeš toho tolik přečíst?
Mám ráda rychlovky, ale také vláčné okamžiky.
Ty bys jednoho uštval k nadechnutí!

16.05.2006 17:54:00 | Anny

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí