Noc múz

Noc múz

Anotace: Tohle je hodně krátká a hodně zmatená povídka, ale možná proto se mi líbí víc. Je to jako když máte horečku a kolem vás je sen i realita. Blouzníte, vidíte skutečnost, kterou prorůstá lež.. Asi ani nemá pointu, nejsem si tím jistá, ale je pravdivá..

Je noc... A s ní přicházejí múzy. Máme spolu dohodu, když jim dám svou krev a své noční můry, políbí mne každá z nich na mé čelo a já budu mít uměleckého génia. Přijde nějaká myšlenka a já se o ni budu moci podělit s ostatními. Ale...
Ono to bolí, když kradou po douškách mou krev. Bolí, když musím znovu prožívat zapomenuté noční můry, aby se tyhle bezcitné poloprůhledné divy nakrmily, aby mne mohly políbit. Tak moc bolí, když se člověk probírá myšlenkami, které mu nejsou úplně příjemné.
Sedím tu a třesu se strachy, že přijdou znova. Že mne znovu budou žádat o bolest. Ano, nechtějí ani tak mou krev a zlé sny, chtějí mou bolest.
Ale ony přijdou. Máme spolu domluvu. Na to nesmím zapomenout. Třeba nepřijdou, třeba zapomenou, třeba...
Bože, ony už tu jsou. Ze tmy se ozývá smích a někdo mi přes rameno čte tenhle text. Smějí se mu a snaží se mne okouzlit nápady. A znovu.. Rána na srdci.. Ne, nesají mne z krku jako upíři, sají mne ze srdce. Je to jen iluze, jen sen. Ale je skutečný, protože bolí.
Probouzím se a hledím do tmy. Jsou tam? Ne, byl to jen sen... Můžu zase klidně spát, tohle všechno je jen sen a moje fantasie.. Ano, zkusím si lehnout. A zase ruka na mém krku a břiše. Ne, není to sen, je to realita...
Sakra...
Autor Angelon, 16.08.2006
Přečteno 559x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Souhlasim s Dhampir. Je to přirozený, prostě naprosto sponntánně napsaný. A to "sakra" je geniální..:)

26.12.2006 16:29:00 | kvetinka.fialka

Super....tím, že je to takový zmatený, tak to působí věrohodně...

03.10.2006 10:28:00 | Dhampir

Rozhodně to není bez nápadu. Originální... to je vždy plus. Bohužel se mne moc nedotkla, což ale neznamená že není dobrá.

24.08.2006 11:03:00 | Darkspace

Moc se mi to líbilo.Originální a svižné.

21.08.2006 08:39:00 | Valenis

No...a ja proc nemuzu spat..
dik za objasneni na tom neco bude...
jinak me osobne se to moc libi..mam lado tvou fantazii..

20.08.2006 17:37:00 | Lady Celebrian

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí