Dvě strany mince

Dvě strany mince

Anotace: Psal jsem to dlouho, ale chci hrozně moc vědět, jak se to líbí?? Tak prosím napište mi přesně, co vám vadí. Prostě rád píšu a chci vědět, jestli mi to jde. Tak děkuji ;-)

Každý den si vhodil do sklenice minci. Ani mu nevadilo, že je v normálním životě bezcenná, a že mu jednou nashromážděné peníze nedají celek, za který by si mohl něco pořídit. Jeho cíl byl jasný, naplnit sklenici a mít tak dostatek času. Jeho matka i ostatní si mysleli, že je blázen. Možná by si mohli myslet něco jiného, avšak on jim nedal tu možnost, poznat co se za tím skrývá.
Jednou se mu zdál zvláštní sen. Sen, který je buď úžasný nebo naopak. Zdálo se mu o dívce, o nádherné dívce. Měl jeden problém, když se chtěl s dívkou setkat, musel dát minci do poštovní schránky a tak získat čas na setkání s ní. Pokaždé jí řekl vše o její kráse a nešetřil superlativy. Pak sen skončil a on se podíval k oknu, k místu, kde dívka naposledy stála.
Samozřejmě, že tam nebyla. Jen představa rýsovala její postavu, ale ta měla jen obrys, chyběl jí pohyb a život.
Každý normální člověk se otřepe a řekne si: "Byl to jen sen," jenže on je jiný, je to velmi složitý člověk a tahle maličkost u něj dokáže vyvolat nekonečné myšlenky. Reálné, tak reálné! Od té doby si každý den kupovala svačinu v obchodě, jedla u stejného stolu a vždy se objevovala, jakmile na ní myslel.

Procházel ulicí a uviděl poštovní schránku. To byl ten okamžik, který navždy změnil jeho život. Nespěchal, tlouklo mu srdce silně a každý „buch“ jen násobil už tak velké napětí. Poslední rozhlédnutí a „cink“, mince dopadla na dno schránky.
„Ahoj,“ ozval se dívčí hlas. "A.A…Ahoj," opětoval. Netrvalo dlouho, jejich rozhovor už nebyl jen o přátelských komplimentech. Ale také netrvalo dlouho a znovu se objevili lidé a ona zmizela. Začal sbírat jen kvůli té chvíli, kterou s ní mohl strávit, jen kvůli splněnému snu.
Autor plech, 03.12.2006
Přečteno 422x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímaví jen trochu krátký.Je v tom touha poznat někoho blízkého,alespoň mne to tak připadá.

09.12.2006 15:47:00 | mobo

Mě se to líbí a vůbec mi nepřijde špatný, žes ten sen odhalil až později, dává to takto čtenáří chvíli prostoru na fantazii a přemýšlení proč to děla. Jak říkám, mě se to líbí.

06.12.2006 22:03:00 | Marek Veverka

Asi tak jak to tu už bylo řečený, chtělo by to ještě si s tím trochu pohrát, ale jinak to bylo dobrý

06.12.2006 14:07:00 | Cristinne

souhlasím, námět je super a dal by se pořádně "vyždímat":-). Podle mě by to chtělo ještě jednou nad to sednout...

04.12.2006 14:39:00 | Gina Rocca

Pěkné téma...ale nějak mi k sobě nesedí začátek s koncem..Proč na začátku hází mince do sklenice? Možná bych nejdřív uvedla ten sen a pak až to rozvíjela dál..Jak říkám ten námět je docela zajímavej :)

04.12.2006 14:28:00 | Jiřina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí