Black Rose, první část

Black Rose, první část

Anotace: Blask Rose - upír, který upírem nechce být. Chce cítit slunko a vidět to, co normální smrtelníci.

V temné uličce kdesi ve městě seděla na zídce dívka. Mohlo jí být tak šestnáct let. U nohou jí ležel malý batůžek a na sobě měla uplé červené tričko a černé džínové tříčtvrťáky, přes rameno měla hozený černý lehký kabát. Na hlavě měla kšiltovku značky Adio a zpod ní byly vidět dlouhé havraní vlasy … Dívka se zamračila, na první pohled vypadala zamyšleně a jakoby nedávala pozor, opak byl však pravdou. Všechny smysly měla napnuté a snažila se zaslechnout všechny zvuky kolem ní.... toto město bylo celkem tiché a každou minutu se ozvalo záhadné klapnutí. Jinak bylo všude ticho… Dívka si povzdechla, stoupla si, oblékla si kabát a na záda hodila batoh. Zase domů….. Rose si povzdechla, zase se vracela tam, kde to nenáviděla, mezi chladné kamenné zdi panského sídla ….
Klíč zachrastil v zámku a za chvilku se ozvalo bouchnutí dveří. Rose Milane! Přísný hlas prořízl ticho. Kde si myslíš, že jsi? Jsi na panském sídle, tak se podle toho chovej! A ticho. Rose si povzdechla, jak to tu nenáviděla, chtěla by zmizet … pryč co nejdál. Být jen obyčejnou dívkou ve městě ….
ale …. Upíři to nemají lehké ….

Tolik let co strávila na tomhle světě. Roky plné zabíjení a krve … Ona sama byla čistokrevný upír …. Upír … slovo nahánějící hrůzu ….

Upír, upír, upír, upír, upír, upír, upír, upír, upír ………….

Nenáviděla to! Nenáviděla krev a přece ji potřebovala, aby přežila …

Tma, černočerná tma halila město a Rose si říkala, proč zrovna ona nikdy nepocítí sluneční paprsek na své tváři, zatracené to prokletí!!!

Rose? Copak tady děláš? Neměla by’s být na tom vašem sídle, aby se matinka nezbláznila?
Lucas, nejlepší přítel Rose se ozval, jakmile se přiblížila k na pohled opuštěnému baráku. Ach Lukasi, zasténala Rose…. A ticho … Lucas se zděsil, rychlostí se vyřítil z baráku. U schodů ležela Rose, jeho Black.Rose …. Bledá pleť byla u upírů normální a jen další upíři poznali, když někdo zbledl ještě víc… A to se stalo Rose … málo krve ….

Lucas utíkal …. Hlavou mu běželo pár vět … ach Rose, ty nesmíš zemřít …. Co bude potom se mnou, když nepřežiješ?

Nestihl to.

S tím nešlo nic dělat, Rose zemřela. Ale jako každý upír se za pár let znova narodí … možná bude konečně vyslyšeno její věčné přání … pocítit slunce ….

Lukas smutnil, a smutnil dlouhých šest let, než i on zemřel na nedostatek cizí krve, možná omylem, možná chtěl za Rose, za jeho Black.Rose …..
Autor Sammi-Kielli, 11.12.2006
Přečteno 351x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, takže díky za pozdrav. =o). Pokračování to má, ale zatím nedokončené, pracuju na tom. A ty uvozovky, to je taková moje slabá stránka. Ale budu se snažit je tak v tom pokračování nasekat, tak snad to příště bude lepší.
Pa Sammi-Kielli

12.12.2006 21:13:00 | Sammi-Kielli

Asi tak nějak. Možná by to chtělo uvozovky a lepší vysvětlení děje, docela jsem se v tom ztratila. Jinak - dobrý nápad...

12.12.2006 14:26:00 | Eylonwai

Zdravím novou autorku. Příběh povídky začal vcelku poutavě a pak najednou vše rychle skončilo. Takže předpokládám, že bude nějaké zajímavé pokračování.

11.12.2006 23:23:00 | Pavel D. F.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí