Kotě

Kotě

Anotace: Je to moje první povídka..trochu střelená asi se vám bude zdát.

Když byla Martina ještě malá, moc a moc milovala kočky. Žádnou ale nikdy neměla. Asi právě proto se rozhodla vzít si domů to malé mourovaté koťátko co se batolilo za ní už od sámošky.
Doma mu připravila pelíšek a běžela do obchodu pro krmení, přec nebude krmit kotě zbytky ze stolu.
Od zverimexu ji dělila jen cesta, která je přehledná a při zamhouření očí i klidná. A tak šla, nebudeme si nalhávat, křídla vážně neměla.
V tom jak blesk ze slunné oblohy vyřítila se proti ní červená audina, překvapivě s černými skly. Jen tak tak jí uhla z cesty. Do zverimexu vstoupila jako rozechvělé, zmoklé kuře. Nakoupila a pádila domů.

Kotě rostlo jako z vody, skvěle se mu dařilo. Z Martiny se však stal uzlíček nervů balancůjící na hraně života a dejme tomu, že smrti.
Nic se jí nedařilo, samé nehody a společenské trapasy.
Jednou to na ni bylo už moc, jako démonem posedlá chytila kočku, narvala ji do trouby a dívala se jak se kočka pomalu peče. Jak jí vodnatí bulvy a jak z posledních sil škrábe na dveře.

Tu najednou se jí zase žilo o moc líp, jako kdyby to nikdy neprovedla. Jako by se zbavila těžkých okovů. Za pár let si našla manžela, se kterým měla dvě děti a pohádkový život.
To se však změnilo po porodu za čtyři měsíce, kdy mažel přišel z práce domů a našel Martinu v křesle, držíc malé mourovaté kotě.

Ještě téhož dne z domu odváeli tři mrtvá těla. Dvě z nich patřila dětem, uškvařeným v troubě a to poslední muži, jenž sám život si vzal.
Autor Er., 22.06.2012
Přečteno 413x
Tipy 1
Poslední tipující: David Janovský
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přesně tak, malinko víc to chce rozepsat, vtáhnout tím víc do děje, chybí tomu košatost. Ten nápad ála Poe je dobrý.

02.08.2012 17:44:02 | Nergal

výcuc jakéhosi morbidního zoufalství

09.07.2012 12:07:55 | Lilien

Souhlasím s komentem přede mnou. Trošku více se porýpat v psychice a bude to ještě lepší. Ale i takhle si to vysloužilo Tip

25.06.2012 02:45:30 | David Janovský

Tohle zní jako recept na úplně výbornou tajemnou povídku vonící po Poeovi, jen ji ještě uvařit... Co takhle popřemýšlet o rozšířeném vydání?;) Takhle to postrádá to všechno co by to mít mohlo a mělo, protože námět je to vážně parádní;) V tomhle případě bych se vůbec nebála rozepsat, pokud si na to najdeš chvilku, do detailu prožij všechny ty momenty, ten děs, pokud z toho tedy chceš mít děsivou povídku:) Nemluvím o brutalitě, ale o tom "temném", o těch pocitech. Být Tebou ještě bych si s tou povídkou pohrála a pořádně ji rozepsala;) Ale námět mě opravdu fascinoval:)

22.06.2012 14:00:43 | Písnička...

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí