Prokletí 5

Prokletí 5

*AAAAAAAAAAAAA* Zařvu na celí les…moment…ale to je přece dobré znamení…bolest…takže…žiju? Ne, moment…cítím celé tělo jako předtím…dýchám…ale ta bolest…vlastně mě bolí jen to rameno co mě předtím…počkat! Otevírám oči…obraz je rozmazaný…ale zaostřuje se, bolest v rameni trvá. A co mám vlastně s ramenem? Kurva! Nic nevidim…rozmazáno…jak po dvaceti pivech…do hajzlu!!! Jestli sem oslepl……heh…to je skvělí…ani nevim co je s tim ramenem…ňáká černá sračka…zatím flek…

Po ňáký hodině vnitřního nadávání a válení se po vlhký zemi (nebo co to je) se mě konečně začne jakš takš zaostřovat zrak…a po další půlhodině vidím zas normálně…rameno se nezměnilo…ale už to není tak hrozné jako při probuzení..teď už je to spíš jako nalomená kost…né na šestkrát přelomená paže. Kouknu na rameno. Tetování jako sviňa! Od krčních tepen (řekl bych) přes celou ruku ke konečkům prstů…vypadá to divně…jednoduše budu nosit dlouhý rukávy. Ostatně to už nosim teď, heh…rukavička se taky šikne. Ale co je uplně nejvíc překvapující? Cítím se namakaně…silněji…ne moment…to není pocit…já mám vyrýsované tělo! Cítím svaly! Kurva! Najednou si uvědomuju jak mnou prochází cosi jinýho…temnýho…což teď pramení z celí pravačky…rameno přestává bolet.

Nakonec se i zvednu. Chvíli strnu při pohledu na probořenou jámu před sebou. Co to má znamenat? Vypadá to jako že se ten kretén vyhrabal z pod povrchu nahoru…jako Uma Turman v Kill byllovi…ale ta nebyla rozčtvrcená…Hm…to je jedno. Nikde kolem tady není. Moment.
Až teď sem si všiml že zem je osmahlá…zuhelnatělá…na některých místech z ní čoudí světle šedej čmoud. To by znamenalo že tu hořelo. Ale jak je to možné? Takhle ohořelé to je jen na tomhle plácku. Jakoby kolem někdo vystavěl jakousi bariéru a švihl sem napalm.

Další zjištění. Já byl uprostřed kruhu…zajímavé…necítím nic kromě ještě trochu hořícího ramene. Fajn. To znamená, že sem tenhle pošahanej rituál zvládl a můžu si zajít pro další úkol. Na nic nečekám a jdu domu…po chvilce spíš našlapuju. Mám pocit, že mě někdo… respektive něco sleduje….je to hnusný pocit…jako když nic netušící stojíte na zastávce a někdo vám z nenadání vyleje kbel studenejch sraček za krk. Asi tak se teď cítím. Rameno už nebolí…konečky prstů vibrují…a to něco za zády mě začíná silně srát…. Se zařváním se otočim
*Kurvo!!!* stuhnu…to snad…to neni…sakra…sakra..sakra,sakra,SAKRA!!!
Autor Charnel, 01.10.2012
Přečteno 386x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to je hustý, teď už jenom jak to dopadne. :D Jinak tleskám :D

01.10.2012 20:32:07 | malavydra

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí