Prokletí 6

Prokletí 6

Do-ko-na-lá slečna…do prdele….já mám snad ještě pořád halucinace….takové štěstí mít nemůžu…to je…nádhera…koncentrovaná záhadně temná krása…
Jo fakt pěkná debata v tom mim mozečku….ale to na ní musim civět s držkou rozevřenou do kořán??

Ona: Coje??
Já: eeee…
Ona: Eee??
Já: eeeee…
Ona: Cože??
Já: No…totiž…co tu děláš?
Ona: No to by mě taky zajímalo.
Já: Cože??
Ona: Cože???

Tak moment… dělá si ze mě prdel, nebo to myslí vážně? Takhle blbej nejsem ani já, sakra.
A když o tom tak přemejšlim…nikdy sem neměl tak neskonalou trému a rozklepaný kolena jako teď.

Ona: Tak fajn…nějakou dobu tě už sleduju…copak se stalo? Nějak si zhubnul. (posměšně)
Já: No to…beru takoví prášky a…
Ona: Zhubnul přez noc? 20 kylo?
Já: No ale….hele…jak často mě pozoruješ?
Ona: Často
Já: Sexy (oplzle)
Ona: …
Já: Tak…proč mě vubec sleduješ s takovim zájmem? Co je na mě tak zajímavího?
Ona: Ale tak víš co. Krom tvé nové fizické změny…tvůj zájem a satanisty.
Já: A na to si přišla jak.
Ona: Neřikala sem náhodou že tě sleduju? Často? Velmi často?
Já: To je perverzní.
Ona: …
Já: to se mi líbí…
Ona: Vim o tobě v podstatě všechno. (pronese klidně)

Do prdele co je zač? Jestli ví VŠECHNO tak ví i o tý vraždě…sakra…

Já: Hele..takže ty víš i o…
Ona: Já vim všechno.
Já: Fakt? Na co teď myslim?
Ona: Jestli vim i o tý vraždě.
Já: Sakra….
Ona: Žádný strach. To co děláš je naprosto v pořádku.

To mě uklidňuje…

Ona: Ale není v pořádku, jakou metodou si provedl Rituál zasvěcení.
Já: Neni to náhodou rituál pohřbení?
Ona: Každá sekta má své názvy.
Já: Faaajn….a co po mě teda chceš?
Ona: Přidej se k nám.
Já: No né že bych nechtěl… (se zájmem si jí celou dobu prohlížim…tohle je asi vzájemné)
Ona: Dobře…
Já: Ale nebudu mít problemy s tamtěma?
Ona: To je samozřejmé.
Já: Aha…a co budu mít z toho, když se přidám k vám?
Ona: Víš snad, co budeš mít z toho, když budeš s tamtěma?
Já: No vlastně…ne…
Ona: Tak vidíš…u nás tě čeká sladké překvapení… (tajemně)
Já: Což je?
Ona: Já ti snad nestačím? (zamrká)

Tak timhle mě dostala….co to má bejt? Si sem příde, naklepává se tu jak ňáká porno herečka a myslí si, že mě přetáhne k její partičce….nevim koho?

Ona: Přesně tak
Já: Cože?
Ona: Myslíš, že ti nevidím na očích co si myslíš?
Já: (polknutí)

Takže ještě lepší… ne jen, že je to sexy kočka s úžasnejma kozama, ale je to ještě náká přiblblá telepatička? Kdo si myslí že je? Sežrala Šalamounovo hovno nebo co? Mě se zas přez noc zvětšilo péro minimálně o 12 cenťáků!

Ona: (chichot)

No ty vole…

Já: Fajn…očividně nemam na vibranou
Ona: Vždycky je tu možnost volby. Do ničeho tě nenutím. Pouze ti dávám možnost lepší volby (mírně se předklonila a zamrkala)
Já: Noo tak…fajn…
Ona: Víborně…Stenilie, Razi.

Ta o mě ví snad fakt všechno. No dobře. Rozhodně tu vidím lepší vyhlídky než u tamtoho vola, kterej se semnou bavil jak kdybych byl nějak póvl. Doufám, že mě tahle kočička nechce

jen využít. Proč se neobjevila už předtim, když mě tak moc dobře zná? Proč se objeví hned po tom, co se takhle změnim? Možná si jen nebyla jistá a chtěla si ověřit jestli sem fakt schopnej někoho odkráglovat. Nebo mě prostě chce jen sprostě využít jako všichni! Moje unikátní schopnosti! (nabušený tělo a tetování? To je mi ale schopnost, hodná opěvování) Zatim jí teda budu důvěřovat… doufám, že nejsem jenom zblblej z těch jejích koziček….krystovi játra….to je kurva material….
Uvidíme co se z toho vyklube………….
Autor Charnel, 02.10.2012
Přečteno 417x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí