Blůvan

Blůvan

Anotace: Příběh lehký a něžný, jako sám děj ....

Přemýšleli jste někdy o tom, že byste se vydali do jiného světa? Prostě jen tak zmizet někam daleko. Nebylo by to příjemné, obzvlášť když se Vám něco nedaří nebo chcete zapomenout na něco nepříjemného? Zkoušeli jste to někdy? Možná ve svých myšlenkách, ve svých snech. Ale co takhle doopravdy?
Vydejme se na nějaké přijemné klidné místo. Pravda, někoho taková místa znervózňují, zkusme to však i přesto. Našli jste? Našli jste si to své? Výborně. A teď jenom čekejte. Čekejte na ten správný Vítr. Poznáte ho. Slyšíte to zvonění v uších? Vítr je zde. Příjemně teplý, uklidňující. Cítíte jak stále zesiluje. Zavřete oči a poddejte se mu. Nechte se vést rytmem jeho pohybu, elegantním, ladným. Náhle si uvědomujete, že se s Vámi něco děje. Něco zvláštního.
Rozplýváte se.
Vaše tělo přichází o pevnou strukturu. Důkaz toho, že jste pochopili smysl Větru a nechali jste se jím unést. Znamená to, že jste připravení vydat se na cestu.
Cítíte se v podivném stavu. Jakoby se Vaše tělo chtělo roztrhnout v rytmu pohybu Větru.
Jemné, ladné.
Pomalu mizíte.
Víte kam jste se dostali?
Do Blůvanu. Do země, kam Vás Vítr zanesl.
Autor xxTlouie, 14.01.2007
Přečteno 386x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezká relaxace při čtení Blůvanu. Určitě bych si ho dokázala představit a rozhodně bych se tam jednou chtěla dostat...

18.01.2007 10:57:00 | Asha

Myslím, že jsem jedna z těch co přemýšlí o Jiném světě až moc často..bylo by to krásné.....hezká povídka...

16.01.2007 18:31:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí