Noc vlka

Noc vlka

Anotace: Noc vlka V noci chladné jako jest chladnokrevnost šelmy, která přichází z temna,...

Noc vlka
V noci chladné jako jest chladnokrevnost šelmy, která přichází z temna, nepřichází strach. To se jen zbystří smysli. Jen utíkat lesem v půlnoční hodinu v úplňku měsíce, v tu hodinu vlka který je lovcem a prahne po krvi. To hlad mu dává síla a vytrvalost a dívka už je na pokraji zdravé mysli.
Prší. Každá kapka která spadne na zem se roztříští o ostré skály, přesně tak lehce těžknou dívce kroky, ale běží dál, aneb naděje umírá poslední. Krásná to noc v hlubokém lese se mění v boj o život, který je tak nejistý.
Ani lovec, ani kořist už nemohou dál, ale nevzdávají se. Jejich srdce bije, že by si ho nejraději vytrhli z těla a přesto se snaží ze všech sil, aby nepřestalo bít.
Hranice lesa končí, jakoby sama ona smrt šla dívce naproti, která se skrz les dostala na starý hřbitov. Tak prastarý, že i nebožtíci ze svých hrobů prchají, jelikož jejich kosti jsou všude kolem.
Na dívku přichází spánek. Dobře ví že pokud zavře oči, již je neotevře, že se již nevrátí domů a neuvidí denní světlo. Její krok už není rychlý a plný odhodlání. Šelma to cítí a tak spěchá, bolest jí dává sílu.
Již je blízko, tak blízko že dívka cítí její dech, jako cítí chlad z promoklého oděvu. Usíná a šelma vidící dívku už se nemůže dočkat svého vítězství nad smrtí. Ani smrt ale nepřichází nadarmo a vrací se spokojená zpět do pekel nebeských. Dívka dívající se jako na obrázek ve kterém vlk ohlodává její kosti se necítí být životem okradena, neboť brány nebeské jsou ji otevřeny.
Autor Cass, 06.06.2013
Přečteno 612x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí