Král Pekla

Král Pekla

Anotace: Co se stane, když se Crowley sejde s Lilith, která by měla být mrtvá?

Crowley se procházel po zemi víc jak tři sta let. Stal se Králem pekla potom co Lilith zemřela rukou Winchesterů. A kdyby řekl, že mu to vadí.. lhal by. Tak moc, že to peklo by na něj bylo.. moment nad čím to uvažuje. On je Král pekla. On může lhát.

Měl se v podstatě dobře do doby než.. nebyl zavolám do jednoho domu, jednoho pokoje, k jedné určité věci.
Na židli tam zády k němu seděla osoba, která měla přehozené dlouhé hnědé vlasy přes opěradlo a něco si četla. Crowley si odkašlal a osoba se na něj otočila. Byla to dívka. Možná středoškolačka, vysokoškolačka. Nevěděl jistě. Navíc si nebyl jistý proč zrovna ona ho volala.
„Volala mě malá holka?“ zeptal se jí a trochu nervózně se ošil. Koukla na něj a odložila knihu. Byla její. Učebnice zdravovědy. Zajímavé. Proběhlo Crowleymu v hlavě. Budoucí sestra a volá si Krále pekel.
„Nebuď drzý, když nevíš s kým máš tu čest.“ řekl absolutně klidně, opřela se o židli a dala si nohy na kraj stolu. Crowley párkrát zamrkal.
„Prosím?“ zeptal se znovu. Nechápavě. „My se známe?“ a v tom se dívka rozesmála.
„Zajímavé, že si mě nepamatuje můj vlastní poddaný.“ řekne trochu zvýšeným hlasem.
„Pod.. poddaný?“ koukne na ní. Dívka zvedne ruku a on skončí přitisknutý na zdi. Bez přívodu kyslíku.
„Ano Crowley poddaný. Vždycky jsi byl a až s tebou skončím budeš si přát, abys zase poddaný být mohl, protože to co je s Peklem teď.. je kvůli tobě.“ zařve tak silně, že se Crowleymu zavřou oči. S rukou zdviženou se zvedne a dojde k němu. Crowley konečně pochopí.
„Lilith.“ zaskuhrá. „Jak je.. jak je možný, že.. že jsi na.. naživu.“ vykoktá ze sebe, neboť jeho zásoba kyslíku se za posledních pár sekund značně zmenšila.
„Jak?“ zeptá se ho pobaveným tónem. „Já vždycky vládla peklu. Ne ty. Ty jsi byl pouze pěšák, který vládl.. ale jenom rozcestí. Kdo? Kdo zvolil blbce jako ty, aby vládl něčemu většímu.. Peklu?“ poslední otázka. „Přestává mě to bavit Crowley. Konec!“
Obyčejný pohyb rukou a tělo Crowleyho hostitele padá na zem.
„Exorcizamus te, omnis immundus spiritus, omnis satanica potestas, omnis incursio, infernalis adversarii, omnis legio, omnis congregatio et secta diabolica.“ pár latinských slov. „Nevracej se do doby, dokud přede mnou nepadneš na kolena.. jako to bývalo dřív.“ poslední slova černé mlze. Po poslední slovech mlha zmizí v podlaze.
Lilith nakonec uklidí i bývalé tělo Crowleyho hostitele a sama nakonec zmizí. Někdo v Pekle pořádek udělat musí.
Autor Venjinka, 28.10.2013
Přečteno 823x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí