Sekera

Sekera

Anotace: Kratičká černá ,,komedie´´.Někdo možná pochopí..

Do místnosti plné hostů s úsměvy na tváři a povznesenými rysy se vřítil muž.
Měl smutné oči,zrychleně dýchal a jak si lidé okolo z hrůzou povšimli,do zad mu někdo zarazil sekeru.
Uviděl pána s brýlemi a s intelektuálním vzezřením a řekl ,,prosím pomozte mi´´.
Pán se diplomaticky usmál a odvětil
,,Toto je bar kde si můžete vybrat velké množství drinků,od obyčejného absintu po karibskou vodku,máme tu též široký výběr jídel´´.
Zraněnému se točila hlava.Z rány ze které nebyla ještě odstraněna ani sekera do těla vystřelovala palčivá bolest.
,,Sakra,zaútočili na mě,pomozte mi,zavolejte doktora´´-vztekle ze sebe dostal.
Pán (zřejmě číšník) mluvil dál
,,Až zkusíte naší kuchyni,jistě věnujete uznání naším skvělým kuchařům,všimněte si ty svícny,nemůžete popřít,že to tu má kapku dekadentního ducha´´
Idiote,mně to vůbec nezajímá,pomož mi,pomožte mi- křičel raněný a cítil,že brzo ztratí vědomí.
Vedle ..zřejmě číšníka´´ se objevila krásná žena,nejspíše také zaměstnanec podniku a pronesla
,,Ano Charles má pravdu ,tento podnik prosperuje i když se vám to možná nezdá,tržby se zvyšují´´
Úplně v rohu místnosti seděl host,muž okolo třicítky.Když to uviděl srdce se mu sevřelo skutečným souzněním a pomyslel si ,,chudák raněný chlapík,panebože musíme něco dělat´´.
Vše proběhlo v rychlém sledu.
V necelé poslední minutě než raněný ztratil vědomí jeho vztek nabil vrcholu.
Sáhl za sebe a vyrval ze zad sekeru.
Bolelo to nepopsatelné,ale intenzita obřího vzteku utlumila i tak silnou tělesnou agonii.
,,Kryplové vy si snad myslíte,že jsem si tam zarazil tu sekyru sám´´ vykřikl a mrštil sekerou přes celou místnost´´.Host agitující ostatní aby pomohli a hodlající právě vytáhnout mobil z kapsy a volat záchranou službu se podíval před sebe očima plnýma děsu.
Sekera celá od krve dřív zející v zádech raněného se mihla místností a zasekla se mu do hlavy.Na místě padl mrtvý k zemi.
Místnosti se z reproduktorů zatím rozléhaly jemné tóny písně ,,Miluj mě něžně´´
Několik lidí tančilo...
Autor 8Zdenek, 05.05.2014
Přečteno 566x
Tipy 17
Poslední tipující: mkinka, te.re., Jort
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...drsně dobré...:-)ST

05.05.2014 22:02:30 | Jort

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí