Starý dům 1.část

Starý dům 1.část

Anotace: Alys a její rodina se přestěhovaly do domu po babičce, ale dům má několik temných tajemství.


Víte, někdy si říkám zdali to byl dobrý nápad opustit naši bytovku v centru velkoměsta a odsunout se do této  "prdele světa".Přesně to Alys prolítlo již potřetí hlavou a když konečně po mnohahodinové štrece autem dojely až k samotnému domu, vzhled domu ji dokonale utvrdil že by radši žila se sestrou a rodiči v bytě 3+ kk než v tomhle.
***********
Alys byla drobná šestnáctiletá černovláská a spolu s malou sedmiletou sestřičkou a rodiči se právě stěhovala do domu který jim odkázala babička.Alys si s babičkou moc nerozuměla, asi proto, že se vídaly tak málo.Proto jí překvapilo, že jim odkázal dům a mnohamilionové konto.Peníze by brala, ale bohužel k závěti bylo připojeno oznámení že chtějí-li konto užívat musí žít v jejím domě.Otec z toho byl nadšený pro něj jako pro architekta byl starý dům hotový ráj.Matka a její posedlost zdravou výživou se zde na několika hektarové zahradě s lesem a poli cítila také jako v ráji.Jediné Alys se to ani za mák nelíbilo, doma měla přátelé a Jasona- kluka se kterým se poznala na jedné akci, ale teď? nejbližší civilizace byla benzínka dvacet mil daleko a telefonní signál jim zajišťoval vlastní vysílač.

***************
Už tam budem?? ozvala se malá Kate znovu. ještě pět minut naštvaně odpoví mamka ale pět minut to bylo před čtvrt hodinou rýpnu si. mamka mi věnovala svůj obzvláště smrtící pohled, tak jsem si radši nasadila sluchátka a za poslouchání písniček jsem si chatovala s Jasonem.Tak a jsem tu přerušilo mou činnost nadšené prohlášení otce když zaparkoval před jakýmsi domem.Z venku byl dům opravdu odporný stará vybledlá fasáda taková ta stará dvoj okna a několik seschlích keřů.Tak dobře měním názor tady je to FAKT PŘÍŠERNÝ!To bylo první co mě napadlo když otec přemohl půl miliardy zámků a otevřel vchodové dveře.Zevnitř to vypadalo jako kdyby jsem se posunuly v čase o sedmdesát let.Vybavení bylo staré a zaprášené, na pohovku jsem si raději ani nesedla neboť se bojím pavouků a jediný přístroj na elektřinu v bylo staré rádio s chybějícími knoflíky.Můj pokoj v patře byl ještě horší, když už jsem přešla schody které vrzaly tak, že by to probudilo i mrtvího, mě pohled do pokoje opravdu dostal.Pokoj byl sice velký ale desítky krabic s babiččinými věcmi působily jako kdyby byl hned o pár stop menší.No nic času je dost řekla jsem si a začala krabice pomalu přenášet ven na chodbu.

*********************
No sakra!ulevila jsem si a zahodila rozrthlou krabici a dala jsem se do sbírání věcí které se protrhlým dnem vysypaly ven.Hmmm.Stará svíčka, babičky fotka,zapisník a ?? co je tohle podívala jsem se na malou dřevěnou krabičku zapečetěnou zámkem a zkusmo jsem sní potřásla...něco v ní bylo!!Zvědavost mi nedala a když jsem po prohledání asi pěti okolních krabic nepodařilo najít klíč zámek jsem prorazila o roh stolu.V krabičce se nacházel matně zelený kamínek velikosti golfového míčku a u něj ležel vzkaz.

 

Alys, jestli čteš tento dopis, věř že má smrt není náhoda, potrobné vysvětlení dostaneš až prokážeš, že si toho hodna proto prosím, přiď dnes o půlnoci ke staré skříni na půdě, kombinace k zámku je 2654 a pamatuj ničemu a nikomu v tomto domě nevěř a za žádnou cenu NECHOĎ do zapečetěné místnosti ve sklepení.

 

Byla jsem viděšená, babičky smrt nebyla náhoda?o půlnoci? místnost ve sklepení? tenhle vzkaz dal více otázek než odpovědí, ale to je jedno stejně bylo rozhodnutu dnes o půlnoci si udělám menší průzkumnou misi směr půda.

Autor Lukx, 21.10.2015
Přečteno 536x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí