Angel...

Angel...

Anotace: Povídka o smutku,nenávisti a tajemnu.Vznikla z mé deprese.

...a všechno začalo jako obvykle.Na operačním sále se rozsvítila světla.Pátek třináctého,především pro lékaře je to podivný den.Jako by nestačilo to,co se stalo před dvaceti lety.Dnes měl být operován pacient trpící velmi vážným problémem.Od narození bylo jasné,že nebude mít dětství jako jeho vrstevníci.Hračky,oblíbené písničky a dětská slova.To se jej netýkalo.Jeho matka jej den po narození zanechala venku.V ten den hustě sněžilo,třpytivá sněhová pokrývka ležela kam oko dohlédlo.On zázrakem přežil,dali mu jméno Angel.Příští den malého chlapce odnesl neznámý člověk do kojeneckého ústavu...byla sobota,čtrnáctého.Lékaři Angelovi nedávali velkou naději na uzdravení,ačkoli neznali pravou příčinu jeho trápení.
Po dlouhé poradě celého lékařského týmu,ozářilo operační sál zvláštní,temné světlo.Z jeho záře vystoupil anděl,anděl nemocného chlapce.Primář byl nejvíce zaskočen,zeptal se:,,Kdo jsi?" a anděl odpověděl:,,Vezmi si jeho duši do nebes,ukončím tím jeho trápení,neměl se narodit,byl nechtěný.Před dvaceti lety jsem jej zachránil,netušil jsem však,že na tomto světě pro něj nezbyde žádná láska,porozumění..."
...z přístroje se ozval dlouhý tón...
Autor *Peťuš :)*, 13.02.2007
Přečteno 389x
Tipy 2
Poslední tipující: strašidýlko-střapatý
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

krasne napsano,smutne, bolave, ale moc krasne

05.03.2009 16:04:00 | strašidýlko-střapatý

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí