Síť

Síť

Anotace: Všichni stejní. Pokračování zrůdy.

Chytl mě do sítě. Nemohla jsem dělat nic. Zíral na mě tím svým tupým pohledem. Věděla jsem, že mi něco zlého udělá. Přitom byl tak citlivý, opatrný, bál se mi podívat do očí.

Pořád dokola opakoval, že jsem zrůda. “ZRŮDO!!” Řval na mě. Já jsem mu nic neudělala. Nikdy jsem nikomu nic neudělala. Za co mě chce potrestat? Pořád mi vysvětloval, že nemá srdce, že mu ho jedna z nás vyrvala z těla a zakopala hluboko do země. Není schopný citu.

Bylo to nesnesitelné. Cítila jsem, jak mi to rve vnitřnosti. Nedala jsem nic najevo, nekřičela jsem, nebránila jsem se. Slzy mi stékaly po bezduché tváři. Nikdy už to nebude stejné.

Dotek, pach, chuť, zvuk, vše si budu pamatovat. Nezasloužila jsem si něco takového. Ať už mu bylo jakkoliv ublíženo, neměl právo si vybrat mě. Co ale čekat jiného od zkaženého, zvířecího, nechápavého muže.

Všichni jsou stejní
Autor MarnýAltruista, 13.12.2017
Přečteno 475x
Tipy 1
Poslední tipující: Eskalátor
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...no, tupě sexistické charaktery i věřím:D
...povídka z různých pohledů ok... ale že by někdo nazval svůj ksicht bezduchým?
... a pak to kouskování taky moc nechápu.... a poořád to p¨sobí jaksi neukončeně

15.12.2017 08:33:23 | Jezero

...pěkná šílenost...pro psychiatra...;-))...ano všichni jsou stejně špatní...ale můžou být i stejně dobří...;-)

13.12.2017 23:16:35 | bogen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí