Odchod

Odchod

Zítra je ten den, kdy odchází John, po celých 30 letech manželství. Jak moc bych si přála, aby zůstal, ale na jeho chladném obličeji vidím, že s tím již nic nezmohu. Je oblečen do obleku s tou červenou kravatou, co dostal ode mě k výročí. Říká, že dnešní noc bude lepší spát odděleně a nedá si říct. Vím, že s jeho odchodem už nic nezmůžu a nechci se poslední večer hádat. Na večeři vařím jeho oblíbené jídlo, koupila jsem jeho oblíbené pití a zapálila svíčky. Je čas spát, a tak jsem se po posledním polibku, připomínající mrazivý zimní vánek, odebrala spát do ložnice. John zůstal v obýváku, kde si zapálil doutník a nalil nejdražší whiskey. Ráno vstanu celá zpocená a odeberu se do obýváku. John sedí v křesle jako každý jiný den. Pomyslela jsem si, že dokázal toho v černém hábitu přemluvit, ale když jsem se dostala k němu blíž, jeho bílá kůže a otevřené oči mě přesvědčily o opaku. Nezbývá nic než doufat. Doufat, že měli bezproblémovou cestu do nebe.
Autor Floydek, 22.01.2021
Přečteno 390x
Tipy 3
Poslední tipující: mkinka, Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí