Temný les

Temný les

Je zase zima,zima jako v Rusku vlastně ne jenom jako ale přímo tam.
V potemělém lese,kam bys v noci nestrčil ani nos,kam by tě vůbec nenapadlo jít,protože tam někde hluboko stojí rozbořený hrad,o kterém lidé říkají,že tam v noci a možná i přes den straší.A možná tam í někdo bydlí někdo,kdo se zase neodváží naopak vystrčit nos z lesa.Možná je to čaroděj který žije z lesních plodů a zvířat a který rád lidem nahání strach a hrůzu kdoví proč.Třeba býval normální veselý a laskavý a pak se něco stalo,kdo ví.
Někteří lidé tam i přesto občas chodí,pro dřevo a lesní plody.Ale vždy jen kousek do lesa asi na sto kroků,možná trochu dál.Mají také strach,protože člověk nikdy neví.Pravda ale je,že nikdo z lidí ze tří vesnic co jsou kolem,nikdo aspon' ti co žijí nezná nikoho,kdo by se tam odvážil jít,teda o dost dál než jen na sto nebo trochu více kroků.Možná že tam někdo byl ale už se nevrátil zpátky,to už si ale nikdo nepamatuje.Možná až jednou budou toho dřeva potřebovat víc a kus z toho lesa ukrojí,tak se tam někdo odváží aby lidem řekl pravdu.
Na světě jsou věci,které lidi děsí a málo kdo nebo občas někdo,kdo se nebojí se najde,aby ne kvůli ostatním ale kvůli sobě zjisti jak to vlastně je.
Autor Fil, 03.02.2021
Přečteno 1339x
Tipy 7
Poslední tipující: mkinka, umělec2, Amonasr, jenommarie, Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsem rejpal - já vím, snad mi nebude utržena za troufalost hlava -, ale na označení povídka je to moc krátké. Škoda, že to není učesané, dalo by se z toho vytřískat víc. Jinak má to v sobě jistou atmosféru, která by se dala rozvést.

24.03.2021 22:32:30 | Mar

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí