(Gore) Bolí? To přejde...

(Gore) Bolí? To přejde...

Anotace: Varování! GORE Monolog, muž, věk nedefinován, něco provádí a ne nebude se jí to líbit, ona ale stejně mluvit nemůže, zatím.

VAROVÁNÍ, GORE, JEN PRO SILNÉ POVAHY!!!!!
   eeee... hm, křup, crrrr... nesnáším když to mám v očích, jako oukej baví mě to, jinak bych to nedělal ale tohle... tohle měli udělat už při převzetí od dealera, speciální doručovací služba... prej... instrukce ignorující amatéři to jsou... kurýr samozřejmě néé ten se dušoval že je z externí že neví ani co v tom balíku je... amatéři, sem si to rovnou mohl nechat poštou...

   Co brečíš? Nebul a žer... příplatek 100eur a takle to zprasit, kdyby je šlo žalovat... no to by byl krátkej proces, hned všechny ty pohozený části těl v okruhu by přišili mě... a to jsem něco vyhodil jen jednou, pořád nevím kdo mi tu kazí můj spořádaný odpočinek... beztak nějakej senilní páprda co na to už zapomněl... byla to moje první a poslední chyba, v tomhle oboru to bývá smrtelný hned napoprvý ale nebejt někoho dalšího... v životě by to nenašli... možná...

   Teď tu každej rok ne-li půlrok dělaj procházky s pejskama a tvářej se jako by honili seriovýho vraha...

   Ale za tohle né, já už sedět nepůjdu hehehe. To je zas bordel, co ty... slyšíš? Bolí? bolí, jasně, a tohle? ne? No tak to mi ho můžeš alespoň vyhonit, aspoň se naučíš jak to máš dělat, no poď, ááááh...nejlepší křeslo na světě... no poď no vemeš takle jednou a takle podruhý a budeš to dělat dokud ti to nehodím do očí,no paráda ne? Amatérka... No vidíš, bez nehtíků je to mnohem příjemnější žejo? Představ si jakto bude hezký až tě nebude bolet pusinka, už žádný kousání... na co taky? budeš jíst jen to co si vykouříš :)

Autor Dandelion93, 02.10.2022
Přečteno 216x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To není gore, ani gialo...
To je jen sračka.
Nechutnost bez přidaného smyslu.

02.10.2022 23:22:37 | MonoGame

děkuju :)

07.10.2022 00:50:20 | Dandelion93

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí