Bunkr

Bunkr

"Auuuu" ozvalo se z vedlejšího pokoje. Tři chlapi byli hned na nohách, v ruce zbraně a hnali se bojovat se vším co by tam mohlo být.
Billy nejrychlejší a nejpohotovější rozrazil dveře a vběhne dovnitř. Věří že jeho dva parťáci Will a Jack mu pokrejou strany...
Rozhlížejí se a hledají veškeré možné nebezpečí...
Jediné co ale vidí je schoulená Violet, která dusí křik do polštáře a vehementně si drží palec u nohy...
Několik shozených knížek ze stoličky a i ta je povalená na zem...
Billymu to hned dojde a začne se smát na celé kolo...
Vzápětí se přidají i ostatní...
Jen Violet se tváří nafoukle. Co si to jako dovolují se jí smát, když tam tak trpí bolestí!
Ten smích a že ho bylo za dlouhé měsíce opravdu málo, najednou proříznul odporný skřípavý zvuk trhaného železa.
Všem hned zkysnul úsměv. Otočili se směrem ven, nikdo nehlídal vchod a starý kulomet, který byl jedinou pořádnou zbraní v jejich bunkru, už požíralo monstrum. Byl to železožrout... obrovský červ se zuby pevnějšími než titan. Všechno co bylo z kovu dokázal pozřít a úplně rozložit.
Střílet po něm olovo bylo zbytečné. Jejich jediná šance byla utéct. Ale kudy, když se sem dostal jediným vchodem který tu byl a ani se neuráčil zaklepat.
Chlapi strnule koukali jak vše co tu bylo mizí ve chřtánu obřího červa. Když najednou kolem nich proletěla láhev s hořícím hadrem u hrdla...
Malá Violet byla tak trochu pyroman a v tuhle chvíli to pro ni byla jediná šance.
Molotovem se trefila přímo do chřtánu nezvaného hosta zrovna ve chvíli, kdy ho otevřel, aby si ukousl kousku jejího domova.
Výraz červa, když mu vzplanula tlama, byl asi takový, jako když si neznalec dá čili papričku škorpion.
Chvíli na to mu explodovalo to, čemu se u červů říká hlavička, nebo to byl zadeček? To je fuk.
Důležité bylo, že ty nezničitelné zuby se rozletěly všemi směry a rozřezaly vše, co bylo v cestě. Jack přišel o hlavu, ani si toho nevšiml. Will stihl zareagovat a snažil se za něco schovat. Jenže to něco bylo jen ze železa. Zůstal sedět a z úst mu trčel jeden ze zubů. Jen škoda, že to nebyl jeho zub.
A Billy? Ten se jen otočil a skočil po Violet, kterou přilehl svým tělem - už mrtvým.
No řekněme, že mu přejel mráz po zádech. Alespoň tak by to nazval on, když mu to nezastavitelné cosi páralo páteř.
Asi za hodinu se Violet probrala, jen proto aby zjistila, že jí moc času nezbývá. To, že na ní ležel stokilový chlap, jí zpomalovalo krvácení z amputovaných nohou.
Jak by si teď přála ukopnout si palec o stoličku.
Vzala papir, tužku, moc se nehýbala, jen se opřela o Billyho helmu a začala psát.
Seznam věcí, které nashromáždili a co se stane se železožroutem, když ho zapálíte, "bože, mě je blbě" a nakonec rozloučení.
Violet byla vždycky pyroman... ale proč psala ten vzkaz když chce uhořet?
Nakonec si škrtnutí rozmyslela a vytáhla pistoli z Billyho pouzdra...
Někdo neznámý se blíží k bunkru, když uvidí malou holčičku jak si přikládá trubkovou pistoli k hlavě... Řítí se k ní, aby ji zastavil, chystá se zakřičet. Neee, ale stihl jen "N", v tu chvíli zazněl výstřel...
Autor Kwaken, 01.02.2023
Přečteno 327x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí