Horor "slaughterhouse " 3 část.

Horor "slaughterhouse " 3 část.

Anotace: Gore povídka na více částí..

Muž v gumové zástěře schová telefón do zadní kapsy kalhot a začne tlačit vozík s ženským tělem dál po chodbě k již zmiňovaným dveřím "Meat processing". Asi v polovině cesty míjí dveře s nápisem "Torture chamber." Zevnitř místnosti jde tlumeně slyšet nelidský řev nějaké ženské oběti. ..... "ještě že na tohle jsou tady jiní" blýskne v myšlence hlavou muži v zástěře a pokračuje chodbou dál. U dveří na konci chodby se zastaví a vytáhne svůj telefon z kapsy . "Malém jsem zapomněl tě nafotit ještě celou", řekne suše a vezme fix a nakreslí ženě na čelo číslo 143. Pak začne fotit. Vyfotí celkem deset snímku včetně detailů a telefón opět schová. Celkem hlasitě zabouchá na dveře místnosti a čeká než se otevřou. V místnosti utichne zvuk motorové pily a pak se dveře s hlasitým vrzáním otevřou. "Čau" řekne muž v zakrvácené zástěře druhému muži. "To je dost že jseš, jsem myslel že si s ní ještě někde tajně užíváš, jak se na ni dívám ani bych se ti nedivil sorry. " řekne s úsměvem na rtu. "Víš že tohle nedělám " odpoví trochu naštvaně druhý muž. " No nic, dotlač ji jako vždy doprostřed místnosti, já už připravím zvedák a háky"...
Autor Deamong, 27.06.2023
Přečteno 116x
Tipy 2
Poslední tipující: Marry31, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tomu říkám masakr

28.06.2023 09:30:57 | Marry31

To je fakt horor.

28.06.2023 06:56:53 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí