Horor "slaughterhouse " poslední část....

Horor "slaughterhouse " poslední část....

Anotace: Gore povídka na více částí

....Světlo blikajících zářivek se odráželo od zkrvavené podlahy a proplétalo se s chladným vzduchem. Muž se hluboce nadechl, cítil vůni smrti a masa a zajel s vozíkem do místnosti ....

Vnitřek místnosti byl překvapivě sterilní a chladný. Vzduch byl plný zvláštního ticha, které přerušilo až dovření plechových dveří místnosti. Muž se přiblížil ke stolu uprostřed místnosti, který byl pokrytý různými nástroji . Jeho pohled spočinul na ohromné množství pil, nožů, nůžek a dalších neidentifikovatelných nástrojů, které se zde nacházely.

Vzápětí se v místnosti rozlehly zvuky stékající krve. Muž se otočil a spatřil muže v bílém plášti, který si oplachoval ruce v umyvadle. Jeho oči byly temné a bezvýrazné, jako by neměl duši. Při pohledu druhého muže se jeho rty lehce pousmály, jako by přesně věděl o jeho temném úmyslu.

V tu chvíli se otevřely dveře na druhém konci místnosti a vstoupil další muž v zástěře. Měl v ruce obrovskou sekyru, jejíž čepel byla poseta stopami krve. Jeho oči plné posedlosti se upnuly na nahou ženu na vozíku.

Bez jediného slova muž v zástěře zaútočil na mrtvolu. Následovalo nelidské zakřičení muže které se prolínalo s drásavým zvukem sekery pronikající do krku oběti a odťal její hlavu od těla. Krev z jejího krku stříkala všude kolem a stékala na podlahu místnosti.
Po brutálním aktu utnutí hlavy a následujícím krvelačném zvuku sekery, v místnosti se rozhostila tichá atmosféra. Muž v zástěře a ten druhý s sekyrou stáli nad tělem nahé ženy, a sledovali jak krev z jejího krku pomalu ustává téct. Její bezduché oči se upíraly do prázdna, zatímco její krev stékala teď už jen po kapkách na podlahu....

Muž v zástěře a jeho pomocník se sekyrou se tvářili chladně , jako by tato scéna byla jen rutinní část jejich temného řádu. Společně se opět podívali na bezhlavé tělo, zvažujíc další kroky. Muž v zástěře kývl hlavou a řekl druhému několik instrukcí. Muž se poté odebral ke stolu s nářadím kde odložil sekeru a vzal několik jiných nástrojů do ruky.....

S precizností chirurga začali oba muži "zpracovávat" tělo ženy. Odřízli její končetiny, velká prsa, pohlavní orgány a pak vytáhli z těla vnitřnosti které hodili do připravených nádob a začali odděloval maso od kostí. Tělo se stalo pouhou hmotou, kterou zpracovávali jako surovinu pro své nechvalně známé "zvláštní produkty". Krev stékala po hranách stolu na podlahu a do odtokového kanálu , zatímco zvuk pily a nožů pronikal místností....

Po několika hodinách práce bylo tělo zpracováno a rozděleno do nerezových nádob. Muži v zástěře pečlivě vše zabalili a vzali hadici a vodou ostřkali stěny a podlahu místnosti a tím zajistili aby nezůstaly žádné stopy po jejich temném řemesle. Přišel čas na odvoz.....

Naložili balíky do speciálně upravené dodávky, která byla navenek nevinně označena jako dodávka prodejny potravin. Nikdo by nepoznal, co se skrývá uvnitř. Tělo zpracovaná v temném prostoru bylo pečlivě skryto, zatímco muži opustili místnost plnou stop pachu a hrůzy.
Po naložení dodávky muž v zástěře usedl za volant. Jeho pomocník, ještě pochmurnější než předtím, se usadil na místo spolujezdce. S bublavým zvukem motoru se dodávka vzdálila od místa, kde se odehrála hrůzná činost, odvážejíc s sebou tajemství temných aktů a obětí, které ztratily své životy ve jménu zvrácenosti...
Autor Deamong, 30.06.2023
Přečteno 118x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí