Pinpongová mafie

Pinpongová mafie

Anotace: Mafiánsky založený příběh a krutých osudech pinpongových mafiánů. Pozor! Napsáno na základě skutečných událostí

-úvod-
Jmenuji se Johan sir Kurkrumnikl a příběh který teď čtete je založen na skutečných událostech.
-Domluva-
Jak jsem byl ještě malý nevím už to teď přesně ale bylo mi asi 12 let tak jsem šel do pinpongu.Vejdu do šatny a co nevidím:polonahý prcek nebylo mu víc jak 11 na mě křičí ,,Nazdar sire!" Tím oslovením mě dostal do varu ,tak sem přišel k němu ,myslím že jsem vypadal drsně a nekompromisním a neméně drsným tónem jsem mu oznámil:,,Tak hele frájo za prvé-odkud mě znáš? za druhé-odkdy si tykáme? za třetí- jak se jmenuješ? Za páté-jsem vynechal za čtvrté a za šesté-pro tebe jsem Kurkrumnikl!"
Ten skrček mi však odpověděl:,,Tak fajn Kurňoblinkre za prvé tě znám od Duša z Vandušenberku za druhé nevím proč bych ti měl vykat a za třetí jsem Draco Lotrek z Vidlicoměřic"Jak vyslovil svoje jméno neudržel jsem se a vyprskl jsem smíchy (mimochodem v mích trenkách taky něco vyprsklo).
Do té chvíle jsem si myslel že drak má sedm hlav a sedm dlouhých krků ale tenhle týpek měl jen jednu malou zakrslou hlavu na jednom polovičním krku mezi dvěma vystrkujícími lopatkami.Ovšem to nic neměnilo na tom ,že když vyslovil mé ctěné jméno a tak nectěně ho zkomolil,tak jsem ho měl sto chutí zmlátit,ale v duchu jsem si řekl ,že malé zakrslé draky z Vidličkoměřičů mlátit nebudu.proto jsem se rozhodl že si to s ní rozdám jinak, vyzval jsem ho na souboj, ale ne lecjaký měl to být souboj o velký prachy.Zkusil jsem se ho zeptat:,,Hele ty Draku pojď si zahrát pinec řekněme o takovejch 90."Draco zápas přijal na jeho zkřivenou postavu kupodivu se vztyčenou hlavou.To mě trochu znervóznilo, co kdybych prohrál a tolik peněz, nechtělo se mi to snižovat, vypadal bych jako blbec,naštěstí to za mě udělal on:,,Fajn nic proti,ale 90 je trochu moc co takhle o 50?"Tato cena mi plně vyhovovala a tak jsem na to kývl.Rychle jsem se převlékl a vzal si patřičné nářadí abych ho mohl vyřídit.
-Začátek zápasu-
Podávat začal Draco,bylo to celkem vyrovnané,ale obě jeho podání jsem vyhrál nabyl jsem jistoty,kterou jsem zúročil v dalších míčcích a vedl jsem 5:0,Lotrek se však nevzdával a následující bod vyhrál a začal se smát,což mi bylo divné,bo prohrával 5:1,vyvodil jsem z toho,že buď neumí počítat a nebo je blbý ,abych to zjistil řekl jsem s nadhledem:,,Moc se nesměj Lotreku stále prohráváš,a že ses zmohl na jeden usmrkaný míček na tom nic nezmění!"
Draco se řehtal ještě víc ,tudíž jsem usoudil ,že je asi blbý.Bohužel po této události se na mě Draco
Dotáhl a rázem to bylo 10:9 pro mě měl jsem jeden setbol a podával jsem,bylo to zákeřné podání, Draco s ním měl problémy nakonec však míček vrátil.Balónek letěl vysoko,chtěl jsem ho zabít (zasmečovat) jenže najednou změnil směr a letěl přímo do sítě,už jsem ho nestihl,míček byl v háji.
Zakrslík Draco vyrovnal na 10:10 začal taibreak(hra která se hraje tak dlouho dokud někdo nevyhraje o dva body)Už jsem prohrával 11:10 a bylo to se mnou nahnutý,ale byl jsem mafiánsky klidný(až na to že se mi klepaly ruce nohu tkaničky u bot i žaludek).Ovšem prokázal jsem svoji chladnost(Draco se taky klepal)a vše dobře dopadlo:vyhrál jsem 14:12.Plný nadšení jsem vstoupil do druhého setu.V něm se Lotrek po vyhraném míčku stále smál jako hňup a hráč z vedlejšího stolu při pohledu na mého protihráče se mě ptal na číslo do blázince.Z pochopením jsem mu vysvětlil že se tu hraje o velký prachy a že bych o ně nerad přišel-když už jsem tak blízko.V tomto druhém setu se však Draco retardovaně smál jen pětkrát a já vyhrál 11:5 na sety jsem už vedl 2:0.
-Třetí set-
Před začátkem třetího setu se kolem našeho stolu shrnul hlouček lidí ,protože zpráva o tom že hrajeme o velký prachy sem přivábilo půl pingpongárny a sledovalo nás.Už jsem nebyl tak mafiánsky klidný jak v prvním setu - krom toho že se mi třásli ruce ,nohy,tkaničky i žaludek se mi narovnávali mozkové závity srdce jsem měl někde mezi patou a pravým palcem u nohy a byl jsem tak detailně tuhý že by mi klidně někdo mohl zlomit vlas).Dokonce i moje skálopevná jistota byla tutam. Začal tuhý boj,diváci rušili a zavázeli pot tekl a vlasy se lámaly.
Hra byla vyrovnaná a dostala se až do taibreaku nikdo nechtěl nic nechat náhodě a vyrovnanost skóre došla až k číslu 73:73 při tomto stavu podával Lotrek měl už však závity tak narovnané, že místo aby odpálil raketou míček tak se snažil míčkem odpálit raketu a tím ztratil drahocenný bod a já měl šanci vyhrát a k tomu jsem podával .Jakmile se mi podařilo balónek odpálit upadl mi chomáček vlasů,které spadly na míček, ten změnil směr i rotaci Draca tento jev zmátl a musel se smířit s prohrou.Všichni se radovali a chtěli po mě autogram.Nabyl jsem opět svou mafiánskou jistotu a byl jsem ve své kůži.
-Splácení dluhů-
Z Dracovi tváře zmizel jeho milý retardovaný úsměv a vzal klíčky od svého trezoru, chvíli jsem se bál že Lotrek cukne ale naštěstí jsem se mýlil Draco mi sportovně předal ze svého trezoru padesát haléřů a já se mohl těšit na další výhry.
Autor Johny von Mucha, 05.07.2007
Přečteno 489x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí