Tajný deník z dovolené aneb jak se svádí plavčík

Tajný deník z dovolené aneb jak se svádí plavčík

Anotace: No asi blbnu z horka..

Itálie 2007

1. den
Milý deníčku,
tak už jsem dorazila, je to tu velice pěkné. Pěkný hotel, pěkné moře, pěkný plavčík. Jak já miluju dovolenou!

2. den
Sešitový deníčku,
byla jsem celý den na pláži a koukala se na plavčíka. Plavčík se koukal jen na moře, pěkně mě to štve, co tam může furt vidět?

3. den
Sympatický deníčku,
dneska jsem se topila a zachránil mě plavčík. Teda, on byl na břehu a zachraňoval asi svou kolegyni, jinak nevím, co by tam s ní mohl dělat. Ale jsem si jistá, že kdyby se na mě nepodíval a cosi na mě něžně nezařval, tak by mě ta babička nevytáhla.

4. den
Drahý deníčku,
dneska jsem se topila znovu a hádej co? Zachránil mě plavčík, heč!

5. den
Věrný deníčku,
už se asi topit nebudu, plavčík pro mě posílá svoji kolegyni a cosi u toho huláká. Ptala jsem se na překlad a prý to znamená: Já ji asi utopím sám.

6. den
Krásný tajný deníčku,
cvičím dýchání z úst do úst a taky jsem dala peníze jednomu trhovci, aby topil plavčíka, když už mě nechce zachraňovat.

7. den
Milující deníčku,
dneska se teda plavčík topil, ale trhovec selhal, vzal prachy a víckrát jsem ho neviděla. Musela jsem ho držet pod vodou já, když jsem mu ale chtěla dát první pomoc, přiběhla plavčice a udělala to sama. Podezřívám ji, že si na něj dělá zálusk.

8. a poslední den
Úžasný deníčku,
byla jsem na drinku s plavčicí, zatímco plavčík hlídal u moře. Je to celkem kočka. Škoda, že už odjíždím.
Pa deníčku na příští dovolené, plavčice Marietta tě bude hlídat, co budu pryč, měj se hezky!
Přečteno 703x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

:o)

04.12.2007 19:44:00 | niemante

:-D .. prímový!!! málem mi zaskočilo veselím =)).. a tvůj deníček se tak těšil na nějaký dobrodružství.. safraportskej plavčík, horší než nejlínější čeledín -čovek by řek, že čekal, až se bude topit nějakej chlap... Možná by se chyt, kdybys mu do moře skopnula toho chmatáckýho trhovce, co ti plách s penězma ;o) - námět pro tvé příští vyprávění?
Ba ne - to já jen tak :-DD.. Píšeš s humorným nadhledem a jesik smích prodlužuje život, pak díky za pár dalších let ;-)) M.

03.08.2007 23:49:00 | bába čurchlastka a inkontinenční ucháč

vtipné

03.08.2007 17:45:00 | Prue5

Potěšila jsi mě - hezoučké.

27.07.2007 09:30:00 | vandule

"asi ji utopím sám":-D

22.07.2007 14:40:00 | Qee

heh! tak to jo... super blbneš z horka :D

20.07.2007 19:16:00 | black.heart

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí