Soukromý papír z dovolené aneb balkónová idylka

Soukromý papír z dovolené aneb balkónová idylka

Anotace: Pokračování tajného deníku.

1. den – 9:00 am
Milý deníčku,
absolutně nevím, kde teď jsi. Marietta si tě odvezla někam za sedmero popelnic a sama si tam zůstala. Tolik jsem se na ni těšila. Ale nedá se nic dělat, musím myslet mořsky, tedy pozitivně a HLAVNĚ chlapsky…

1. den – 13:00 pm
Mám hlad!

1. den – 17:50 pm
Už nemám hlad, dala jsem si pivo.

1. den – 21:09
Musím na záchod!

1. den – 23:58 pm
Pomoc! Už mě nebaví psát na kus toaleťáku, musím si jít koupit papír. Nejlíp nepoužitý. Taky začnu přemýšlet zase jako já! Já inteligentní blondýna. Jo přesně! Tak kde mám tu kabelku…

------------------------------------------------------------------------------------------

2. den
Můj nový papíre,
všechno je tu nové, včetně plavčíků. Ale jsou to na první pohled idioti. Třeba tady ten svalnatej v tom žluto-modrým tričku, s modrýma očima a melírem ve vlasech, má krásně rovné a bílé zuby a velké…. ruce. Teda co to blábolím, fuj(!) ten je přece hnusnej! A je to hlavně PLAVČÍK! Za co mě kdo trestá?

-----------------------------------------------------------------------------------------

3. den
Bílý papíre,
polovinu dne trávím na balkoně, kde mám o všem přehled. Je to tady super. Plavčíků už si moc nevšímám, je to verbež. Dostala jsem dneska dokonce na pláži vynadaný, že prý jako páchám násilí na lidech. Tse, copak můžu za to, že ten chlap byl tak blbě zahrabanej, že jsem mu dupla na hlavu? Nemůžu, neměl si hrát na krtka!

----------------------------------------------------------------------------------------

4. den
Nepoužitý papíre,
představ si, že všichni plavčíci si mezi sebou vykecali, že jsem tomu chlapovi v písku způsobila otřes mozku a ještě se tomu smála. Ale já se nesmála, já se jen omlouvala s úsměvem, to je rozdíl! No, hlavní je, že mě teď ta verbež nechce pouštět na pláž. A to jako vůbec! Ještěže mám ten balkon, tam se aspoň můžu opalovat celkem v klidu.

---------------------------------------------------------------------------------------

5. den – 3:25 pm
Jediný papíre,
z vedlejšího balkonu na mě někdo hledí. Až se mi bude chtít, tak vytáhnu dalekohled a mrknu, jestli je to chlap nebo ženská.

5. den – 3:40 pm
Takže je to chlap! A celkem kus… Dívala jsem se na něj tím dalekohledem a on se mi ochotně nastavoval. Dělal na mě ksichty, naznačoval něco v tom smyslu jako… hm… dýchání z úst do úst a topení?! A je mi nějaký povědomý, jen nevím, kam ho mám zařadit.

------------------------------------------------------------------------------------

6. den – 10:00 am
Čistý papírku,
Chlap je to hezkej, ale kromě mrkání se na nic víc pomalu nezmohl. Ale já jsem krásná blondýnka a vynalézavá k tomu. Vyčíhla jsem si dobu, kdy chodí ven. Dneska si na něj počkám!

6. den – 21:00 pm
Tak už vím, odkud ho znám!!! Musím se vzpamatovat, no ták, Zuzko! Mysli jako chlap, víš, jak sis to říkala!

6. den – 21:06 pm
Ku……. píííííííííííííííííp! Do pr… pííííííííííííííííííííííp!

6. den – 23:25
Že já musím zrovna narazit na tady toho! Toho! Toho… Vrrrrrrrr!
PLAVČÍKA OD MOJÍ BÝVALÉ MARIETTY!
Ano, toho hajzlíka, co jsem si na něj dělala marně zálusk…

------------------------------------------------------------------------------------

7. den,
Sladký papíre (ne že bych tě chutnala),
můj soused plavčík ve výslužbě mi dal deset euro. Za to, že jsem ho loni neutopila. Je tak milý!

------------------------------------------------------------------------------------

8. den
Milý papírečku,
tak jsem v tom až po uši a Marco asi taky. Domluvil mi s plavčíky, že se dnes naposled můžu vykoupat v moři. Taky mi slíbil, že si mě vezme, jen co se rozvede.

A já už si tě psát nebudu, promiň. Na dovolenou budeme jezdit jen na Šumavu. Tam se vykecávat na papír nepotřebuju. Tam mi žádná jazyková bariéra nehrozí.
Marca začnu učit hned česky. Ono se domlouvat rukama nohama, není moc legrace!
Jen si představ, že až se budeme brát, tak by oddávajícímu nerozuměl ani slovo a řekl by třeba místo ano ne, nebo nějakou jinou katastrofu.

Tak se měj hezky a pac a pusu třeba v příštím životě!
---
Přečteno 368x
Tipy 2
Poslední tipující: pralinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

To jsi mě pobavila - moc.

22.08.2007 09:03:00 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí