Billyna a Dilina v akci - 1.část

Billyna a Dilina v akci - 1.část

Anotace: byla nuda :)

V jednom městě, které se jmenovalo Duckenwood žila rodina Duckenových. Julek a Julča bydleli v malém rodinném domku spolu s dcerou Dilinou.Jednoho dne se jim narodil prvorozený syn, kterého pojmenovali Billyna. Celá rodina Billynu zbožňovala, kromě Diliny. Neměla jej ráda, proto mu už od útlého děťství dělala samé naschvály. Jednou mu do zubní pasty přidala pepř, podruhé mu zase praskla struny na kytaře, na kterou se Billyna učil již od 3 let a viditelně ho to bavilo.

Rodiče Julek a Julča byli často v práci a tak si Billyny ani Diliny moc nevšímali. Tak si Billyna a jeho nejvěrnější kamarád pes Bobek museli poradit s Dilinou sami. A protože to nebyli žádný béčka. Nachystali pro Dilinu pořádný trapas. Oba dva sourozenci byli hudebně nadaní. Jak už tu bylo řečeno Billyna hrál na kytaru a Dilina zpívala. Teď jí čekala její největší životní šance, vystoupení před slavnou star přezdívanou kachna Jack (asi neznáte, je to slavný hoolywoodský producent). A to byla šance pro Billynu a jeho dlouho chystanou pomstu...

Protože Dilina neuměla skoro vůbec texty písniček, které zpívala, musela je číst z nápovědy, a to byla pro Billynu šance...Místo textů, které měla zpívat tam nastaví úplně jiné texty. Pomsta bude sladká....2 hodiny před vystoupením lítala Dilina po domě a nevedela co dřív. Billyna jen seděl za stolem a tlemil se, ae kdo by se nesmál, pohled na pobihajici Dilinu v županu a s natáčkama je přece vtipný! Když se konečně po hodině upravila a Julek a Julča ji společně s Billynou zavezli na místo, Billyna rychle odbehl do mistnosti, kde se to vsechno nastavovalo atd. a zmenil ty texty. Protoze je Billyna naramne sikovny na takove akce, zvladl to rychle a pribehl k cekajici Diline, ktera mela za 5 minut vystoupit pred slavným kachnou Jackem. Uz se naramne tesil.

A přišla ta velká chvíle : Dilina vystoupala na podium, byla očividně nervozní, ale to Jackovi přišlo roztomilé. A začala hrát hudba Dilina se lehce pohupovala do rytmu ( moc jí to nešlo, ale nevadí, každý máme své chyby). Billyna to udělal velice mazaně. Začátek nechal správně, aby nepadlo podezdření, že to udělal někdo záměrně. Tak Dilina zpívala a celkem jí to i šlo . A teď ta chvíle začala zpívat úplné kraviny. Jak je šoubizniz špinavá díra a jak nesnáší ty hoolywoodské producenty a nejvíc Kachnu Jacka, že je to ubožák a tak dále. Jak byla v tom napětí, tak si ani neuvědomovala co zpívá. Ale došlo jí to potom co se Jack postavil a začal křičet ať už toho nechá, že to nehodlá dále poslouchat. Dilina zrudla tak jak nikdy a z pláčem utekla pryč. To byl konečně pro Billynu osvobozující pocit a taky si ho pořádně vychutnával. On byl jinak moc hodný, ale co se týkalo Diliny s tím neměl slitování. A nemůžeme se tomu divit. Ona mu taky pořád ubližovala. Cestou domů si Billyna pořád zpíval tu písničku co měla Dilina zpívat, ale správné slova. Ona byla pořád červená a pořád brečela. Julča se jí snažila uklidnit, ale nešlo to. Když dojeli domů hned jak otevřeli dveře tak Bobek vyběhl ven a skočil Billyně do náručí, asi poznal, že plán vyšel...

Billyna se začal radostí smát a válel se s Bobkem na trávě před domem. To se mu vážně povedlo. Dilina věděla, že jí to udělal Billyna naschvál, tkže se rozhodla, že mu taky něco provede..Chce válku, má ji mít! A už ji napadlo, co by mu tak mohla provést...Billyna patřil do jedné školní party, která byla ve škole velmi oblíbená, zato partu, kterou "vedla" Dilina, neměl nikdo rád. Důvod? Samé šprtky a Barbíny, mezi které patřila právě i Dilina. A tak se rozhodla, že spolu s její nejlepší kamarádkou Linzinou Billyně a jeho kámošům něco provedou...
Autor Beautiful Nightmare, 26.08.2007
Přečteno 371x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí