Billyna a Dilina v akci - 2.část

Billyna a Dilina v akci - 2.část

Anotace: nuda pokračuje...:)

Jenže šprtky z její party se všeho obávali, že kdyby se to někdo dověděl, tak půjdou ze školy a tak. Takže se Dilina a Linzina domluvili jen spolu. Ale byli jak se to říká no... prostě tupé. A na nic nemohli přít. Tak se teda rozhodli, že zajdou za největší a neneoblíbnější holkou na celé škole. Nikdo neznal její jméno, protože se s nikým nebavila. A dokonce ani učitelé s ní nekomunikovali, protože se jí báli. Každý jí znal pod přezdívkou Drtička. Tak teda Dilina a Linzina šli za ní. Když k ní přišli tak se na ně udiveně dívala a nechápala co po ní dvě školní bárbiny můžou chtít. Přišli až k ní a Dilina řekla : " Ahoj Drtičko, já jsem "..... nestihla dokončit větu, protože Drtička jí řekla: " Já vím kdo jsi ! A neříkej mi drtičko !!! " Linzina se udiveně podívala na kámošk a potom k Drtičce a jak ti teda máme říkat? " " Co takhle zkusit moje jméno...Jmenuji se...." A na to Dilina: " To je nám jedno jenom od tebe něco potřebujem, je nám úplně jedno jak se jmenuješ. " Tak tahle věta Drtičku úplně strašně moc ranila a navíc jí dost naštvala. Což Linzina jaksi poznala a dala se na útěk. Jenže Dilina byla tak blbá, že to nepoznala a jen zakroutila hlavou nad Linzinou a vrátila se pohledem zpět na Drtičku. A řekla jí: " Potřebuju od tebe poradit, jak mám co nejvíc ztrapnit svého bráchu Billynu." Hned, jak Drtička uslyšela to jméno celá úplně rozkvetla. Vyšlo totiž na jevo, něco co nikdo nečekal. Ona byla do Billynu už mooooc dlouho zamilovaná... Samozdřejmě to nemohla Dilině říct. Tak jí poradila co má udělat. A potom co Dilina odešla šla Drtička za Billinou a všechno mu prozradila a řekla mu ať se na ní nachystá. Billyna nechápal, proč se k němu chová Drtička tak hezky a přátelsky.

Ale tak nakonec to moc neřešil a šel ten Dilinin plán říct klukům. Všichni z toho měli ohromnou legraci ae Noel jen nechápal, jk mohla Dilina něco vůbec vymyslet s tím jejím mozkem. Billyna mu na to řekl, že to vlastně ani nevymyslela Dilina, ae Drtička, při slově Drtička se začal Ninja dusit Coca-colou Light, kterou zrovna pil a tk ho musel jeho brácha Noel "zachraňovat". No ae pořád všichni nechápali, jaktože to ví Billy, ae ten jim to vysvětlil, že za ním pak přišla Drtička a všechno mu řekla a byla tak divně milá a furt se na něj tk hezky usmívala. Vtu Ninju napadlo "a není do tebe třeba zamilovana? páč Drtička se takhle normálne nechova, predvcerejsky na me vylila kafé a ještě řekla uhni blbe ..." Na to vsak Billyna reagoval "v zadnem pripade, simte ona do me? blaznis?" a ostatní se zacali tlemit.

Ale Billyně to potom přišlo divné a pořád mu to vrtalo hlavou, ale teď bylo na prvním místě překazit plán Dilině a možná jí ještě ztrapnit. Dilila měla v plánu, že Billynu polije ,jak bude vycházet v hlavní přestávce ven před školu trochu se provětrat, čímsi co příšerně smrdí. Ale ona jaksi netušil, že on to ví. Billynu a jeho chytrou hlavinku napadlo, že pošle pana ředitele ven a udělá to tak, aby si Dilina myslela, že jde on a v tom prostě výjde pan ředitel a schytá to on. A taky se stalo. Billyna si jako obvikle jde ven, Dilina už tam na něj čeká se skoro plným kýblem tekutiny neznámeho složení zato hodně smrdící, A teď najednou Billyna zavolá, když uvidí procházejícího ředitele: "Oni se perou !! " Ale udělá ještě pár kroků a Dilina už se chystá na pořádnou spršku a teď se otevřou dveře. A " čvááách " Dilina se raduje, že se jí to povedlo a teď se podívá a vidí ředitele mokrého od hlavy k patě a řádně smrdícího. A jaksi znovu zčervená, ale na to ředitel nereaguje a okamžitě na ní začne křičet : " Ihned za mnou do ředitelny !!! A tam zavoláme rodičům a tohle se bude řešit!! " Tak Dilina poslušně a za posměšků skoro celé školy jde za panem ředitelem. A teď zrovna prochází kolem Billyny, který leží v záchvatu smíchu na zemi a když jí spatří jak jde tak se zvedne na všechny čtyři a dělá na Dilinu ksichtíky, ale ta s tím nemůže nic udělat, protože to už by ředitel asi nesnesl a to by nedopadlo dobře....

Když došli do ředitelny, řekl ředitel naštvaně Dilině "posadte se" a sedl si za stůl. Dilina si poslusne sedla a cekala co se bude dit. "Takze..slecno Duckenova, co melo tohle znamenat?!" Dilina vedela, ze nema cenu mu vysvetlovat, ze chtela polit Billynu, takze zacala s vymlouvanim.."No vite, pane rediteli, je mi to moc lito, vite ja vas nechtela polit, ja totiz..pani uklizecka me poprosila, abych umyla dole dvere a tak sem se chystala, ze..." nedokoncila vetu, protoze ji prerusil rediteluv rozcileny hlas:"to i doma umyvate dvere tak, ze na ne vylivate kyble s cimsi nechutne pachnoucim?!" Diline dochazely slova. "No to ne, ja nwm co to bylo v tom kyblu, to mi dala jak uz jsem rikala pani uklizecka...pane rediteli prosim nevolejte rodicum..." podivala se prosebne na reditele."Dobře, ae delam to poprve a naposledy, rozumite! Ae poznamka vas nemine, to si budte jista!A ted odejdete" dokoncil svuj proslov reditel a ukazal ke dverim. "Dobre, dekuji pane rediteli a jeste jednou se omlouvam" snazila se Dilina pusobit co nejslusneji a vysla z reditelny.

Před ředitelnou načapala Billynu jak poslouchá s celou svojí bandou. Tak se hned na něj vrhla a začala po něm pištět, jak si to jen mohl dovolit a tak podobně, ale potom jí došlo, že si za to může sama a tak naštvaně odešla do třídy. Tam už čekala její společnice a věčná opora Linzina a hned na ní, že co se stalo a tak, ale Dilina ji jen odpálkovala s tím, že o tom nechce mluvit. A nějak už to přečkala do konce vyučování a pak šla domů. Sama bez svých kamarádek a přemýšlela, jestli ty hádky a rozepře s Billynou mají vůbec cenu. A došla k názoru, že NE! Tak jak přišla domů tak si sedla na gauč a čekala, až příjde Billyna domů. On přišel za chvíli a hned jak jí uviděl tak se začal chlámat a pohladil svého Bobka. Dilina za ním přišla s tím, že by se ráda udobřila, že je jí to všechno strašně líto a že toho všeho moc lituje, jestli by nemohli na celou tu jejich válku zapomenout? A protože byl Billyna opravdu moc hodný, tak řekl, že ANO. Dilina mu hned skočila do náruče a začala ho objímat v tom tam přišli rodiče a měli velkou radost, že jejich děti si tak skvěle rozumí. A teď najednou Billyna vykřikl : " Drtičkáá!! " A došlo mu, že ještě musí jít za ní a zeptat se jí co k němu cítí, protože mu to pořád nedalo.

Tk šel druhý den ve škole o přestávce na chodbu, a doufal, ze tam Drtičku uvidí. Čekal, čekal, a když už mělo za 2 minuty zvonit, chystal se že odejde zpátky do třídy, když v tom do něj někdo narazil a svalil ho vší silou k zemi. Když se po chvilce válení po zemi konečně zvednul, uvidel, ze ten clovek, ktery ho shodil byla prave Drticka. "Jej promin Billyno, ja sorry ja se nedivala na cestu, fakt promin" zacala se Drticka hned omlouvat a ve tvarich viditelne zcervenala. Billyna se nad tim jen pousmál a povída "to je dobrý, i se mi to hodilo, hledal sem te, potrebuju se te na neco zeptat, nemela bys po skole cas?" Drticka byla chvili zarazena ae pak z ni vypadlo "mno jo mela, tk ve 2 v parku?" "Okay, tak zatím čau" rozloučil se Billyna s Drtičkou a zapadl do třídy. Když pak poslední hodina skončila, pospíchal na oběd, aby to ve 2 stihnul, už bylo kolem půl 2, obvykle sice je na obede driv, ae dneska byli s Ninjou po škole, páč mu Ninja na chodbě ukazoval nové chvaty z karate a jaksi je uvidela tridni xD

Takže bylo půl druhé a Billyna chvátel z obědu do parku. Přiběhl tam asi za pět minut 2. Velice si oddechl a sedl si na lavičku pod velkým stromem. Asi za 3 minuty došla i Drtička. Byla značně a viditelně nervozní, přišla oblečená ve svém nejhezčím oblečení co měla, bylo to takové celkem roztrhané černé džíny ( které jí mimochodem moc slušely) a k tomu černé tričko s její oblíbenou kapelou, kterou kupodivu Billyna také miloval (To je náhod) . Jak Drtička přicházela blíž a blíž tak si Billyna uvědomil, že se mu vlastně celkem líbí. Drtička došla až k němu a tak nesměle pozdraila : "Ahoj Billyno" řekla. Billyna se na ní podíva a tak roztomile jí řekl : " Ahojky, jak se vlastně jmenuješ? " " Já jsem Silvie " To jméno se Billynovi už dlouho moc líbilo. (Sakra další náhoda, to už je divné) "Tak se posaď Silvie" řekl Billyna. Silvie si teda sedla a nenápadně se zeptala Billyny na co se jí chtěl zeptat. A on nechtěl nijak spěchat, ale nedalo mu to : " Víš Silvie ty si se mi v posldní době nějak zalíbila já ani nevím jak, ale chtěl jsem se tě zeptat co ke mě cítíš? " Teď se Silvie úplně zalekla a zděšeně se na Billynu podívala a on jí jen pohladil po tváři a krásně se na ní usmál. To jí dodalo sebevědomí a nejednou vykřikla: " MILUJU TĚ BILLYNO " A Billyna jí skočil na klín ( Byl totiž jaksi menší než ona) a začal jí zuřivě líbat...

Přesně za rok po jejich prvním polibku se vzali a narodily se jim 2 holčičky-Saki a Mika xD Billyna pak založil s Ninjou, Noelem, Ballem a Seanem kapelu, kterou pojmenovali Good Margaret. A koncertují dodnes ;)

THE END!
Autor Beautiful Nightmare, 27.08.2007
Přečteno 326x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-D co víc? :-D

28.08.2007 16:25:00 | Nik6

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí