Variace na ,,T"

Variace na ,,T"

Anotace: 184 slov

Talentovaný tmavovlasý triatlonista Tomáš Topol trénoval těžkým terénem. Tři týdny trmácení, tělesný tuk trápí Tomášovo tvarohovité tělo. Tempem tupého tura tahal týraný trup tropickým teplem. Tomášův trenér Tonda Toušek trpělivě tyčil trasu tohoto tréninkového turnusu. Trojúhelník tvořený tratěmi Terezín - Třebenice - Trávčice tlumil triatlonistův temperament. Tomáš tušil trable, toužil trochu tišit tíživé tempo. Trýzněné tělo tlačilo tkaninou tmavého trika tělesné tekutiny, trávilo tuk. Tomášův tep těžce tepal, teď...teď...teď teď... Typizované tuzexové tretry tuze tlačily. Tělo titána tiše trpělo. Tři tuzemáčtí tajtrlíci totiž trochu tančili Tomášovým trávením. Tomáše také trvale tížilo táhlé troubení trávícího traktu, tu tam tratí trousil titěrné tyčky tuhého trusu. Tabletka tišící trávící trable to touha triatlonisty Tomáše Topola.
Trhlý trenér třetí třídy, terapeut, toliko tvrdý toxikoman Tonda Toušek troufale testoval Tomáše tajuplným tovarem tuzemského trhu. Tvrdil: ,,Tak tohle tutový tovar." Tímto tyranským testem truhlíka Tomáše těžce traumatizoval. Teď Tomáše trápí trvalý třes těla, teplota, též transport tekutého trusu toaletou. Tomáš trpce: Tedy trenére, ty trubko ( trenérovi takto tykal, ten to Tomášovi tiše toleroval ), titul ,,TRIATLONISTA TÝDNE " teď trávicím traktem tryská!...
Tak triatlonista Tomáš Topol tolik toužený titul tehdá trapně tratil.
Autor Modrý Adept, 20.05.2005
Přečteno 807x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí