Petr u automechanika - díl 1.

Petr u automechanika - díl 1.

Anotace: Někdy z r. 2000.

Milé děti!

Asi před 14 dny se mi rozbila v autě spojka. I rozhodl jsem se ji dát opravit.
"Ano, ano, opravíme, do 2 dnů si přijďte. Předpokládaná cena: 3000 Kč."
Za dva dny:
"Víte, já jsem si říkal, že bude lepší vyměnit to celý! I s lamelou. A taky nám sem přijelo auto, který moc spěchalo ... takže jsme ještě ... ale zejtra už začnem, určitě ... přijďte si za 2 dny. Jo a celá ta oprava bude asi za 5000 Kč."
Za dva dny telefonem:
"Já jsem se k tomu ještě nedostal ... ale ve čtvrtek to bude." "Halóóó!"
Ve čtvrtek jsem si pro auto šel osobně a k mému neskonalému údivu skutečně stálo na dvoře autoopravny.
"Tak to máte hotový, ale ještě se tu stavte příští tejden, musíme vyměnit tady tu páku. Ale můžete s tím zatím jezdit, to se nic neděje."
I zaplatil jsem 4500 Kč, nasedl do automobilu, nastartoval, nezařadil a zavolal opraváře.
"Hm."
Přisel i druhý opravář...
"Hm, hm."
Přišel i třetí opravář...
"Hm, hm, hm, nóóó, jak moc to auto potřebujete? ... no tak to ještě vydržte, v úterý k večeru to bude."

Milé děti, napište mi, zda jednal opravář správně.
Co si myslíte, že jsem odpověděl opravářovi?

Váš Petr P.
Autor Petrik78, 21.05.2005
Přečteno 440x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí