Schíza

Schíza

Anotace: Napadlo mě to při editaci mých údajů tady na literu, je to taková hloupůstka.

Jsem, jaký jsem, někdo si myslí to, druhý ono, a já myslím, že jsem na sebe hrdý, a to asi nemůže říct jen tak někdo...
Hmm, to jsem o sobě fakt napsal? To jsou mi věci… Zní mi to trochu sebestředně, ale jsem hold bohužel asi takový:)
Jo, jsi, občas mi tím pěkně lezeš na nervy. Myslíš si, že jsi nějak bůh ví jak chytrý…
No a? Pár úspěchů mám, tak co?
Jenže to že jsi kdysi vyhrál nějakou debilní soutěž, tě neopravňuje k tomu myslet si o sobě to co si myslíš.
Jak ty víš, co já si myslím?
Hmm, znám tě už nějakej ten pátek.
Kecy, zase děláš chytráka a kecáš do všeho do čeho můžeš.
Víš co? Tak kušuj a nech mně být, jdi si psát zase ty blbý básničky.
Jaký blbý? Prostě na ně mám náladu! Nebo jsem aspoň měl… Ale co ty a ty tvoje povídky, píšeš si sem tam něco na papír, ale že by si čtenářům dopřál něco nového, to se rozhodně říct nedá!
Hele, na mně to nesváděj, prostě momentálně není správná múza. A navíc, poslední přidané dílo je také povídka, tak kušuj.
Hmm, víš co? Necháme toho, prostě ani jeden nemáme teď moc plodné období, a očividně s tím moc nejde dělat. Až na něco přijdeme, tak to napíšeme, ať už to bude povídka nebo báseň, jo?
Jo, tak jo. Jdeme na pivo, pojď.
OK, tak mizíme.
Autor Jimmy Ručka, 10.10.2007
Přečteno 506x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mě ne, to je skutečně vrcholná sebestřednost:D
Co blbneš, prosim tě?:D

08.11.2007 15:53:00 | Sirael

:)docela mě to pobavilo..

10.10.2007 22:12:00 | pozdnipitva

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí