Příběh (ze slov na písmeno P)

Příběh (ze slov na písmeno P)

Anotace: Původně to byl úkol do školy, ale myslím, že je to celkem zdařilé.

Pět padesát pět, prvního pátý, páté patro paneláku Praha Pobořany: Přichází přítel půvabné Pokahontas, plešatý padesátník, právník pan Paprička. Přeje paňmámě pěkný podvečer. Při průchodu pokojem překvapí Papričku Pokahontasčino panděro. Poblázněná Pokahontas poprvé přiznává pracovní poměr pornohvězdy. Přiznání přítelkyniny pravdy připomíná pořádný podraz. Pošetilý Paprička pociťuje potupu. Projeví potřebu poznat původ panděra. Právě přichází prvé příznaky porodu. Pokahontas propadá panice. Pobíhá poplašeně po pokoji, prosí pomoc. „Pro Pána!“, pokřikuje Paprička. Pot projíždí plešinou, promáčí podlahu, prosakuje parkety. Poté prociťuje, pocítí potřebu pomoci. Přistaví pašovaný poklad, pětimilionový Pontiac. Pospíchá, přímo pádí. Pořádně popichuje pedál plynu. Předjíždí Pendolíno, poráží popelnice, přilehlé příkazy přednosti, pošťáky. Plné pytle pošty poražených pošťáků praskly. Pošta poletuje po periferii pomocí příznivých povětrnostních podmínek. Překvapivě pohotoví příslušníci policie pokouší Papričkův parádní pětilitr pozastavit. Přivolávají posily, potom práci přerušují, proč? – protože policistům právě padla. Po projetí půlky pouliční Prahy přijíždí Papričkův Pontiac po parkovišti před pohotovost, přibržďuje. Pohání přítelkyni po ploše příjemného povrchu podchodem porodnice. Po přechodu přibíhá psychiatr. Po promluvě přislibuje prášky proti píchání pod pupíkem. Porodník pilně přispěchává. Pro poruchu porodních prostor použijí pro porod páchnoucí pitevnu. Porod probíhá. Podlaha praská, potrubím proudí patologický plyn, pavouci pukají - puk, puk, puk. Přítomní porodníci pracují podle plánů. Paprička posilňuje psychiku pitím pěti piv, pak přidává pár panáků pravé polské pálenky. Půlnoc pomalu přichází. Poslední pivo padlo. Porod proběhl. Pokahontas právě porodila pěkné pětikilové prasátko, Pepíka Papričku.
Autor Pepec, 25.10.2007
Přečteno 2906x
Tipy 1
Poslední tipující: Alex Foster
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí