Hodný dědeček

Hodný dědeček

Anotace: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Můj kamarád Láďa má dvě vnoučata, která velmi miluje. Děvče a kluka. Udělal by pro ně cokoli.

A mazané děvče toho někdy s úspěchem využívá.

"Dědo, kup nám sem k Tobě bazén", škemrala tak dlouho, až děda podlehl.
Koupil ho.
Jejda to bylo radosti a výskotu.

"Dědečku můj milovaný, mám Tě moc ráda", šveholilo děvče nadšeně.
"Ty jsi tak hodný, nevím, jak Ti poděkovat", lichotila Láďovi.

Protože je to opravdu děvče vynalézavé, dostala nápad, jak se dědovi odvděčit.

"Dědo, pojď k nám do bazénu!", volala na něj naléhavě.
"mám pro Tebe překvapení!"

Láďa byl zvědavý, jaké překvapení. Tak si k vnoučatům vlezl do bazénu.
Vnučka odběhla a za chvilku se vrátila s rukama, plnýma bílé pěny.
"Dědo, mám specielní a moc drahý šampon, natřu Ti s ním vlasy. To budeš koukat, jaké budou krásné!"

Pěnou mu pečlivě natřela jeho šediny a přísně přikázala:
"dědo, ale musíš si tu pěnu nechat na hlavě půl hodiny!"

Láďu pěna začala po čtvrt hodině dost nepříjemně štípat, ale vnučka na něj pečlivě dohlížela.
"Ještě to vydrž, fakt musí působit půl hodiny!"

Po další vytrpěné čtvrt hodině rychle utíkal do koupelny, Už se to opravdu nedalo vydržet, jak to štípalo.

Umyl si vlasy, vysušil do ručníku a šel se k zrcadlu učesat.

"Do prdele!", zařval zoufale, když v něm spatřil neznámého chlapa s červenými vlasy.

Vzteky celý rudý, vylítl z koupelny a řval jako tur:
"kde jsi ty malej hajzlíku, já tě snad zabiju!!!"

Ale po dětech se slehla zem. Hodinu pobíhal po domě a zahradě, ale děti nikde.

Unaven si sedl na schody a rozbrečel se jako malý kluk.

"Už můžeme vylízt", zaslechl šepot vnučky.

Dobře věděla, že jí už žádné nebezpečí nehrozí, děda už nebyl vzteklý, ale nešťastný.

Objala ho.
"Dědečku, nezlob se prosím, hele, já mám ještě černou barvu, pojď, přebarvíme to.
Ani náhodou, křikl na ní zoufale, už na mě ani nesáhneš!"

Ráda bych tu vnučku poznala osobně, je mi nesmírně sympatická. Takový smysl pro humor mám fakticky moc ráda.
Autor vandule, 18.11.2007
Přečteno 942x
Tipy 20
Poslední tipující: Dolcezza, Andělská holka, Nikytu, Verule, Mecki, už ne pernikova princezna, Gabika, Bíša, Mary May, genca, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

soucítím s dědou:-))

10.03.2012 11:29:18 | kočkopes

I já jsem soucítila, když mi to vyprávěl, přesto jsem se neubránila škodolibému pochechtávání. Není nad to, když se takovéto příhody stávají někomu jinému, než mě :)))

10.03.2012 11:48:40 | vandule

což o to, to já se taky škodoblibě chechtal:-))

10.03.2012 11:49:52 | kočkopes

Že se člověk neudrží co? :)))

10.03.2012 11:51:05 | vandule

Neudrží a je to dobře:-)), byli bychom jinak moc vážní:-))

10.03.2012 11:57:29 | kočkopes

Niky neber to tak vážně. Na co bychom vzpomínaly, kdyby se neděly takovéto příhody a kdyby se každý choval cnostně? Čemu by ses při vzpomínání na svůj život zasmála?

02.02.2009 13:07:00 | vandule

Teda, vtip dost těžkého kalibru...
Jen nevím, jak vy, ale já to vidím asi takhle: Ta vnučka je pěknej prevít a nejspíš i tak trochu nevděčný spratek (nechci tím samozřejmě urážet). Dědečkovi, který pro ni pořídil bazén, by takovéhle věci dělat neměla. Pochopila bych třeba melír (a to jsem si myslela, že bude ta nová barva), a ne červená. To je už trochu moc... Kdyby takhle obarvila třeba svého bratříčka, proti tomu bych nic neměla:-) Ale chudák dědeček... Snad to nějak rozdejchal a teď už se má před svou vnučkou na pozoru. Jsou hranice, které by se překračovat neměly...
Jinak Vandu, taky bych klidně někoho takového ráda poznala osobně, ale rozhodně bych se před tou dotyčou osobou měla pořádně na pozoru. Co kdyby ty vlasy chtěla obarvit třeba tobě? A nemusela by to být jen červená... :-)

25.02.2008 18:53:00 | Nikytu

No nevím, jestli by to můj děda unesl stejně.. ale třeba by mu to i slušelo.. :-))

24.11.2007 07:29:00 | Gabika

Je to síla...

19.11.2007 00:00:00 | Bíša

...:D

18.11.2007 19:56:00 | Mary May

Až se tobě třásti bude ruka, koupí ti vnučka korýtko z PVC.

18.11.2007 09:07:00 | Jan na Druhou

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí