Alarwa raime

Alarwa raime

Anotace: Kriminálně fantasy Las Vegas vtipná povídka.

"Elen síla lúmenn' omentielvo." řekl Gordon na rozloučenou a odešel.
Faris se za ním dlouze zadíval a pak potichu dodal. "Auta miquva orco" a sám pro sebe se uchechtl. Otočil se a vyrazil ke svému domovu. V tu chvíli, ale netušil, že druhý elf má tak dobrý sluch.
"Le feuya nin" poté se rozběhl a vrazil Farovi kudlu do zad."Lasta lálënyen..."

Kdesi dál v hlubokém lese u sírë dávala druidka svému jednorožci pít. "Vanesselyë silë calimavë" znenadání uslyšela srdcedrásající křik. Zděšeně se rozběhla kam ji vedlo srdce. Vytáhla dýku ze svěho opasku a prorážela si cestu křovisky. Najednou se před ní rozhrnuly větve a vstoupila na malou mýtinu, kde v samém středu ležela na pařezu probodaná mrtvola elfa. Naštěstí byla pohotová a ihned poslala jednorožce pro kriminální oddíl policie v Las Vegas.

TA vše po 5 letech vyřešila, protože elf se k vraždě hned v den vrežedy přiznal.(4 roky 11 měsíců a 29 dní jim trvalo než přijeli) Ach ty dopravní zácpy...
Autor Etchi, 23.12.2007
Přečteno 379x
Tipy 4
Poslední tipující: soulfire, Norlein, *Norlein*
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

hustý :-) sem málem spadla pod stůl :-)

26.12.2007 14:23:00 | Lilithen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí