Příručka úklidu - úvod

Příručka úklidu - úvod

Anotace: Ne, to není povídka, dokonce to není ani vtipné. To, že si někdo myslí, že to vtipné je, je způsobeno tím, jak jsou popisované situace atd. absurdní:) Jsou v tom i známá lidová moudra, co by se vám mohla hodit. Na pokračování, teda jestli budete chtít....

Nejdříve je nutné si říci, že nepořádek vlastně neexistuje.
Vždyť co je to nepořádek? Mnoho lidí si myslí, že se jedná o věci na místech, kde se nemají nacházet. Ale co když se právě tam ty věci nacházet mají?
Pro jiného je nepořádkem vánoční dekorace v červenci. Ale každý musí uznat, že to je praktické. A to podle většiny lidí nepořádek není.
Takže nepořádkem může být hodně věcí na jednom místě. Znamená to ale, že každý, kdo má malý byt, má nepořádek?

Nebo si snad pod pojmem nepořádek představíte neutřený prach? Nebuďte krutí, i prach si zaslouží svobodný život.
Či snad neumytá toaleta je nepořádkem? Musíte se vcítit do bakterií, přece byste nezabili živé, roztomilé potvůrky, které vám dokonce ani nevadí.
Že by byly nepořádkem chipsy pod stolem nebo toast nalepený zespoda na židli? Ne, to jste pouze objevili nové úložné prostory.

Spousta lidí vám ani nedokáže zodpovědět, co to nepořádek je, tak nemají co kecat do vašich systémů uložení věcí.

Vzhledem k tomu, že jsme dokázali, že nepořádek neexistuje, a přesto jej někteří lidé vidí, usuzuji, že se jedná o halucinaci. Nebylo zjištěno, čím je tato halucinace způsobena.
Mnohdy se jedná i o halucinaci skupinovou, která je obzvlášť nebezpečná.
Z opakované halucinace se občas stává doslova posedlost. Bohužel nebyly zatím zavedeny speciální kliniky pro léčbu uklízecí mánie.

Proč něco dělat dnes, když to můžeme udělat zítra. A proč něco odkládat na zítřek, když to můžeme odložit na pozítří.
Autor *Norlein*, 26.01.2008
Přečteno 1024x
Tipy 31
Poslední tipující: Bernadette, Athaeneus, Darwin, Ax the Headbanger, Čarokrásná dívka od vedle, Jablik, fuu, Nahá, Antionette, Keira Fey, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Super, skvělý úvod.

07.08.2008 19:43:00 | Munny_Las

To řekni mojí mámě a spáchá sebevraždu. :D

26.07.2008 15:56:00 | Nahá

Proč lidé rádi uklízí věci ostatních? To nemá vlastně nic společného s uklízením, to je dáno jednak vrozenými vlastnostmi člověka a jednak nutností zachování zákonu schválnosti.
Jak to funguje: Člověk A uklidí nějakou na první pohled obyčejnou a nepotřebnou věc člověku B. Logickým působením zákonu schválnosti je ta věc úplně strašně důležitá, člověk B ji tedy hledá. Zákon schválnosti způsobí, že člověk B neví, že tu věc uklidil člověk A, a tudíž se ho na tu věc nezeptá. Člověk A neví, že tu věc člověk B hledá, a tak nepovažuje za důležité se zmiňovat o tom, že ji uklidil. Předmět se najde až za velmi dlouhou dobu nebo při hledání úplně jiného předmětu (opět působení zákonu schválnosti).

18.07.2008 14:25:00 | *Norlein*

Skvělý ^^ už jen úvod mě rozesmál, tak to se těším na další ;) Bylo by zajímavé, kdyby byla zodpovězena třeba tato otázka: Proč jsou lidé líní uklízet u sebe doma, ale např. u svých sousedů-kamarádů začnou hned automaticky dělat uklízečku? ^^ *někdy se jí to stává...* *netuší proč*

18.07.2008 13:44:00 | Keira Fey

:-D Bezva. Příště napiš o tom, proč se učit. Není to násilí páchané na našem nevinném mozku?:-D

16.07.2008 12:53:00 | Haňulle

až po mě máma bude chtít abych uklidila pokoj dám jí tohle přečíst cháchá... ;D

19.02.2008 17:43:00 | *small devil*

mě taky;)

31.01.2008 20:38:00 | Norlein

chachá, jen co budu mít čas tak si tohle přečtu - už jen úvod mi mluví z duše..XD

31.01.2008 12:50:00 | Daerfëa

Uvažovala jsem o úvahách, ale mám už napsaných pár kapitol, které se úvaze moc nepodobají...

26.01.2008 22:55:00 | *Norlein*

:) nemalo by to byť v Úvahách? Ale je to zaujímavé.. ja som napísala podobnú Úvahu ale o láske :D

26.01.2008 22:50:00 | andybasket

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí