Příručka úklidu - 2. kapitola

Příručka úklidu - 2. kapitola

Anotace: Příprava na velký úklid.

2. Příprava na úklid
Nejdříve si musíme uvědomit, že úklid je psychicky i fyzicky náročná činnost. Budeme si muset tedy několik věcí nakoupit.
Energetické nápoje (cca 5 kartonů), čokoláda (cca 5 bonboniér), hroznový cukr (cca 12 balení) – budeme totiž potřebovat hodně energie.
Čističe (cca 4 lahve čističe na toaletu, cca 50 kbelíků prášku na praní, cca 10 čističů na koberce, prášek na praní záclon...), sáčky do vysavače a do koše, barvu na stěny, nový koberec, nábytek, kyselina – věřte mi, že to budete potřebovat.
Alkoholické nápoje (dle vlastního uvážení a výběru, hodně, hodně, HODNĚ!) – lepší bude, když tak úplně nebudete vědět, co děláte.

Malá dávka alkoholu neškodí v jakémkoli množství.

A budeme potřebovat ještě miliony dalších věcí, které ale nemá smysl uvádět, protože byste na ně stejně zapomněli...........FAJN! Já jsem na ně zapomněla!

Jak vidíte, potřebovat budeme celkem dost věcí. Dala jsem si tu práci a odhadla, kolik by to asi tak stálo. Vyšlo mi číslo 127512,60 Kč. Takže bychom si měli najít sponzora. Cvoci většinou bývají k našim prosbám hluší, takže po nich budeme chtít jen, aby nám koupili ty čističe a dali nějakých 100 tisíc. To už přece není taková velká částka.

!Nezapomenout koupit zahradní hadici a spořit na účet za vodu!

Za úklid si účtujte nehorázné sumy peněz. Jak od cvoků, tak od příbuzných, zkuste požádat i kolemjdoucí, jste přece chudinky dětičky žijící v nepořádku...

Nyní se stačí jen připravit psychicky: Najděte si na internetu miliony vtipů – musí jich být 2x více než věcí v místnosti, kterou chcete uklidit. A to PŘESNĚ.
Vyrazte mezi lidi. S falešnou dětskou zbraní modré barvy. Přinuťte své přátele (rozhodně však ne autorku této knihy), aby vám s úklidem pomohli. Vyhrožujte smrtí nebo přimícháním obsahu té místnosti, kterou chcete uklidit, do jídla toho dotyčného.

Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě.
Ale tohle není brigáda, zásadně jim neplaťte.
Tahák výhružek:
Jestli mi nepomůžeš s úklidem, tak...
...si na tvoji kreditku koupím Džibutsko.
...použiji ty čistící prostředky na tebe.
...tě uškrtím, zmačkám a vyhodím do koše.
...tě utopím v moři lidožravých šakalů.
...
Autor *Norlein*, 28.01.2008
Přečteno 523x
Tipy 24
Poslední tipující: Bernadette, Athaeneus, Čarokrásná dívka od vedle, denebrin, fuu, Bíša, Antionette, Nahá, Keira Fey, Yenneä, ...
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Skvělé, ale 1.kapitola byla tisíckrát lepší...

02.10.2010 19:18:00 | Athaeneus

Ahoj, podle mě je to hezky napsané a docela i vtipné!
:-)

14.09.2008 22:41:00 | Matěj.V

Norlein, toho Mrázka si nevšímej. Jeho to asi baví, páč mi napsal skoro to samý xDDDDD to víš, kdo má talent...jako ty!

31.01.2008 20:36:00 | Norlein

Zdarec, můj názor na toto zní, ze celý tohle je sice pěkně napsaný, dobrej sloh máš, ale je to k ničemu, nedává to nic, děj to nemá a vtipný to není vůbec. Mám jinej názor na vtipnost, ale četl jsem tři kapitoly a nezasmál jsem se ani jednou. Mno nic....určitě se vylepšíš časem. sloh máš dobrej, ostatní se doaldí, si koneckonců mladá. Hodně zdaru.

31.01.2008 17:42:00 | Mrázek

Jo, patřím. Tak jsem se rozhodla něco s tím udělat a alespoň vést k úklidu ostatní:)

29.01.2008 15:19:00 | *Norlein*

nó...taky patříš ke skupině neuklízejících puberťáků? Já ano xD

29.01.2008 14:53:00 | Norlein

Lidožraví šakali, opravdu krutá rasa. :o( Možná ještě horší, než ti vzdušní, tahle výhružka musí být opravdu účinná. :o)

28.01.2008 20:22:00 | Etchi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí