Příručka úklidu - 3. kapitola

Příručka úklidu - 3. kapitola

Anotace: Užitečné výmluvy. Doma to nezkoušejte. Venku ano, tam máte kam utíkat.

3. Poslední vyjednávání s cvokem o nesplnitelnosti jeho požadavků
Nevzdejte se bez boje. Pravda je na vaší straně.
Argumentujte, že:
- I bakterie si zaslouží život, zrovna včera jsem se dal/a ke spolku na jejich ochranu, nemůžu je teď zabít!!!
- Mé věci nejsou nevolníci, proto se mohou stěhovat, kam chtějí a také tam žít... Nejsme přeci ve středověku!
- Ti pavouci mi dělají společnost, bez nich bych se sám/sama doma bál/a!
- Kdybych tam uklidil/a, tak zneuctím hroby těch mrtvých krys, co jsou pod stolem!
- Život je příliš krátký na úklid.
- Neměla bych kam ukrýt pervitin, co jsem si tak pracně vypěstoval/a na té zahrádce za domem....
- Omylem bych mohl/a vyhodit i něco, co vyhodit nechci, například plnou láhev....
- Našel/Našla bych věci, které mi připomínají mé nešťastné dětství.... Nebo mi chceš platit psychiatra?
- To je tvůj problém, když ti moje věci vadí, mně to kupodivu neva....

Obvykle je toto vyjednávání na dvě věci, ale zkusit se má všechno.

Honí vás cvok s touto knihou? Není to nic výjimečného...

Život je řada průserů po sobě nepravidelně jdoucích.
Autor *Norlein*, 28.01.2008
Přečteno 431x
Tipy 24
Poslední tipující: denebrin, Čarokrásná dívka od vedle, fuu, Bíša, Antionette, Nahá, Zasněný básník, Keira Fey, Yenneä, Lea Jodie Parker, ...
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

vypěstovala pervitin??

01.07.2008 18:53:00 | Ninwe

"Život je řada průserů po sobě nepravidelně jdoucích" - asi máš pravdu. Co nám mladým život za co stojí, viď! :D Samá škola. Člověk se učí jen proto, aby nakonec vše zapomněl. To je moje krédo.
Měj se pěkně

31.01.2008 20:45:00 | Norlein

good :))

31.01.2008 20:35:00 | Norlein

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí