Příručka úklidu - 5. kapitola

Příručka úklidu - 5. kapitola

Anotace: Po úklidu + rady "Co dělat, když..." ZDARMA!

5. Po úklidu – ALELUJA!!!!!!!!!
Blahopřeji všem, co zvládli kapitolu 4 i těm, kteří ji pouze zvládli přečíst.
Dejte si nohy na nový stůl, abyste využili toho, že je jednou na pár minut prázdný. Přineste si ze zahrady gril kvůli tomu zvířátku. Rozdělejte několik lahví nejlepšího alkoholu, co vám prodali (pokud je to džus, nepijte raději NIC a skočte do koupelny pro Alpu a Okenu – a ještě doporučení: přípravek na mytí oken Iron nepijte).

Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až dá někdo na pivo.

Užívejte si spousty prostoru a cvokům zatajte koupi nového nábytku i koberce i to, jak jste vlastně uklízeli. Z vysavače vypláchněte pěnu. Oblečení i obuv neprodleně vyhoďte do kontejneru na nebezpečný odpad.
S tím zatajováním, na to se sice přijde, ale třeba ne hned.

Lež má krátké nohy a pravda ještě kratší.

Pohřběte zemřelé přátele spolu s kostmi toho nebohého snědeného tvora. Krysám, co měly hroby pod stolem, udělejte pomník.

Kdo jinému jámu kopá – je hrobař.

Pomstěte smrt svých přátel.

Ty po mně kamenem, já po tobě cihlou.

I když to je blbej příklad, cihel bude spíš nedostatek, zvlášť, pokud jste hojně používali kyselinu.

Co dělat, když....
....jste vlastníkem díry ve zdi?
Odpověď: Plakát, skříň, kosti toho zvířete nebo vašich přátel, závěs....nebo si do té díry něco postavte, aspoň to nebude zabírat místo.
Další využití: tajná skrýš.
...jste omylem vyhodili do popelnice šek na milion?
Odpověď: Vy nedělejte nic a já jdu prohrabávat popelnice.
...jste omylem pohřbili ještě živého kamaráda?
Otázka: Je hezkej?
...jste omylem zabili místo toho (vysvětleno výše) svého domácího mazlíčka?
Odpověď: Sníst.*
...vám kyselina právě teď rozežírá životně důležité orgány?
Odpověď: To není můj problém, ale že jste to vy, určitě to najdete na netu.

*Pořád jste říkali, že byste ho samou láskou snědli, tak to dodržte.
Autor *Norlein*, 29.01.2008
Přečteno 458x
Tipy 23
Poslední tipující: denebrin, Čarokrásná dívka od vedle, fuu, Zasněný básník, Bíša, Antionette, Nahá, Keira Fey, Yenneä, Andělská holka, ...
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí