Příručka úklidu - 6. kapitola

Příručka úklidu - 6. kapitola

Anotace: Předposlední kapitola

6. Mírný úklid – taky pohroma
Možná nebyl předchozí typ úklidu ten pravý. Nedělejte si starosti. Asi potřebujete něco trošku jiného. Předchozím postupem se pouze inspirujte.
U tohoto typu úklidu si musíte pamatovat několik věcí. Nejdříve se řiďte tímto:

Každá práce se udělá sama, jen je jí potřeba nechat dostatek času.

a

Problém, který se do třiceti dnů vyřeší sám, si nezasluhuje pozornost.

Pokud jsou cvoci skutečně neodbytní, nezbude vám, než přeci jen vyžebrat prachy na chlast a dát se do úklidu. Lituji vás, ale i to je vám na dvě věci.
Když už se tedy dáte do úklidu, pamatujte:

S poctivostí nejdřív pojdeš.

A taky raději věřte tomuhle:

Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO!!!

Tak hurá na to. Je už klasické namést vše pod koberec, proto musíme přijít na nějaké originální úložné prostory.

Možnost číslo 1:
Jděte do obchodu, kde koupíte dlouhé a pevné lano. Nyní máte hned několik možností, jak jej využít:
a) Tiše se vkraďte do domu a chyťte cvoka. Na laně udělejte smyčku a přivažte ho na půdě za trám....
b) Tiše se vkraďte do domu a chyťte cvoka. Uchopte lano a pevně je omotejte kolem cvokova krku....
c) Přivažte na lano své věci.

My se budeme věnovat možnosti c.
Kupte si nejdříve igelitové sáčky (co největší). Tiše se připližte ke svým věcem a opatrně je do těch sáčků nacpěte. Pokuste se je nepoškodit. Zavažte sáčky a hoďte je do vany, abyste zkusili jejich voděodolnost. Poté do vany nasypte/nalijte jakoukoli barvu na barvení sáčků a až se obarví, tak je vyjměte. Tohle bylo opatření proti zvědavým sousedům.
Pokud jste koupili kvalitní barvu, jděte koupit novou vanu, než barva na sáčcích uschne. Až se vrátíte, natřete sáčky proti korozi.
Uchopte novou vanu a dejte ji do té staré. Prostory, kde na sebe vany nedoléhají, zalijte betonem. Ponechte místo na odpad a nové věci. Natřete beton proti korozi a vraťte se k sáčkům se svými věcmi. Přivažte je k lanu. To upevněte blízko okna a opatrně spusťte podél stěny domu. Hotovo!

Možnost číslo 2:
Jděte do obchodu, kde koupíte rýč, krumpáč, lopatu, nebo prostě něco kovového. I tato možnost má hned několik využití.

a) Tiše se vkraďte do domu a cvoka prašťte.
b) Tiše vykopejte v chodbě jámu a chyťte do ní cvoka.
c) Tiše vykopejte jámu u sebe v pokoji a nahrňte do ní své věci.

Opět si rozebereme možnost c.
- Jámu kopejte tam, kde bude nenápadná, nejlépe pod kobercem nebo pod nějakým kusem nábytku.
- Nahoru dávejte ploché věci, aby nebyla skrýš tak nápadná.
- Nenechávejte si vysávat.

Můžete také vykopat tu díru ve zdi.

Možnost číslo 3:
Jděte do obchodu, kde koupíte nitě a připínáčky.

a) Připínáčky upevněte na stěny a strop. Můžete nimi zároveň přichytit plakáty, smlouvy a jiné důležité dokumenty. Zachyťte za ně nitě, na které navěste své lehké věci. Vrstvěte všechny papíry na sebe, upevňujte je připínáčky a nemusíte ani tapetovat.
b) Nastražte kbelík s připínáčky nade dveře toalety a vyčkejte na příchod cvoka.

Možnost číslo 4:
Jděte do obchodu, kde koupíte špendlíky.

a) Schovejte je pod potah sedačky a vyčkejte, až se cvok posadí.
b) Přišpendlete jimi věci k závěsu.

Možnost číslo 5:
Nikam nechoďte, rozpárejte polštáře a ukryjte tam věci, které denně nepoužíváte a které jsou pokud možno měkké a nerozbitné.

Toto bylo jen několik exemplárních možností, vaše bujná fantazie jich jistě vymyslí ještě mnohem více. A když už budete v koncích, pamatujte, že:

Na lustru je místa dost.

Když už vám dojde fantazie, a přesto nemáte dost místa, zkuste tohle:
Sedněte si ke stolu, na kterém chcete mít místo. Hypnotizujte věci, aby spadly, dokud vás to neunaví, nespadne vám hlava na stůl a tím nestlačíte objem svých věcí.
Autor *Norlein*, 30.01.2008
Přečteno 597x
Tipy 25
Poslední tipující: Čarokrásná dívka od vedle, fuu, Bíša, Antionette, Nahá, Keira Fey, Yenneä, Zbyněk.2, Zasněný básník, Ulri, ...
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hm celkom podarene, sloh dobry, napad tiez. Mam len poznamku k tvojmu "prisloviu" v tejto kapitole :)) *Problém, který se do třiceti dnů NEvyřeší sám, si nezasluhuje pozornost.* :)

11.12.2008 14:14:00 | Ria

Tak naštěstí je moc často nenosím, já mám radši svoje červeny s medvídkama ( A ty mám doopravdy a to si teď nedělám srandu =o)) Takže mě doufám nikdo neobviní.

05.02.2008 20:47:00 | Etchi

Jestli nosíš ty růžový trenýrky často, tak tě podezřívat nejspíš budou :-)
Doporučila bych ti je zabetonovat. A nový si určitě nekupuj, bylo by to nápadný. Znič všechny důkazy!

05.02.2008 20:26:00 | *Norlein*

nj kamery... na ty jsem nějak zapomněl. Ale já jsem ji kradl v přestrojení. A pokud daj do telky zprávu, že Monu ukradl pachatel v růžových trenýrkách, tak doufám, že mě nikdo podezřívat nebude=o)

05.02.2008 18:31:00 | Etchi

Hodně jsem se nasmál, škoda, že to nepokračuje ;)

04.02.2008 13:31:00 | Norlein

Teď když je zabetonovaná, tak se na to už nepřijde.
Ale jen v případě, že jsi zabetonoval i kamery, co ji hlídaly.

03.02.2008 21:11:00 | *Norlein*

Tak pozdě no, kdybych se to dozvěděl dřív, tak to tak nedopadne. Právě jsem totiž zabetonoval Monu Lisu, doufám, že se nepříjde na to, že jsem ji ukrad. :o(

01.02.2008 10:58:00 | Etchi

Nezkoušej betonovat ani originály uměleckých děl, historikům by dalo dost práce z toho ten beton dostat...tedy pokud by tam nebyla veverka plná lysohlávkové lihoviny.

31.01.2008 22:46:00 | *Norlein*

To mi je jasny, přece bych nestrkal televizi do televize, to bych měl jen jednu a kdybych ji zabetonoval tak nic neuvidím.

31.01.2008 21:45:00 | Etchi

to je opravdu pěknej cyklus povídek xD Dám ti supertip za všech pět :)

31.01.2008 20:33:00 | Norlein

Ale pozor, všechno zařízení bytu se takhle vyměňovat nedá...

31.01.2008 20:21:00 | *Norlein*

To nevadí, já si zařídil ještě jeden záchod v tom výtahu, abych to stihl :o)

PS.: To se pozná, až někdo bude potřebovat jít na wc, jestli se to pod ním rozpadne.:o)

31.01.2008 20:14:00 | Etchi

To nevadí, já si zařídil ještě jeden záchod v tom výtahu, abych to stihl :o)

PS.: To se pozná, až někdo bude potřebovat jít na wc, jestli se to pod ním rozpadne.:o)

31.01.2008 20:14:00 | Etchi

Není výtah trochu pomalej? :-)

PS.: Aspoň jsi nespotřeboval tolik betonu.
Ale jestli byla ta veverka plná lysohlávkové lihoviny, tak by to ten beton mohlo rozežrat...

31.01.2008 20:11:00 | *Norlein*

Tak jestli schody nejsou praktický, tak já zkusím výtah, třeba by to mohlo dopadnout dobře. :o)

Ps.: Zkoušel jsem zadělat ten prostor, ale omylem jsem zabetonoval nějakou veverku. Smůla.

31.01.2008 20:03:00 | Etchi

Teoreticky by to jít mělo, ale nějak se mi to nezdá. Ony schody k záchodu nejsou zrovna praktický...
Ale zkus to a napiš, jak to dopadlo.

31.01.2008 19:57:00 | *Norlein*

Super, konečně jsem zjistil, co dělat s tím prostorem když dám záchod do záchodu nebo to funguje jen u vany? :o)

30.01.2008 20:08:00 | Etchi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí