Potravní řetězec šakalů

Potravní řetězec šakalů

Anotace: Další,velice zajímavý a poučný díl.

Nevěřili by jste tomu, ale šakali nejsou až tak úplně na spodku potravní pyramidy. Například vzdušní šakali můžou jíst lvy a vodní šakali mohou jíst vzdušné šakaly. Těm se to samozřejmě nelíbí, a proto tu panuje tak veselá atmosféra. Vzdušní šakali nemají jen tyto nepřátele, například žirafy jsou pro ně velikým oříškem (například vlašský ořech). Tato ošklivá stvoření s velkými tesáky a zelenou hřívou jsou velice agresivní. Jejich oblíbeným zákuskem jseou žraloci, kteří vedle nich velice často lítají. Nemají žádné zuby, jen dásně a tak se nemohouz bránit. Ale teď popravdě řekněte, už jste někdy viděli žirafu, která by žrala křečka? Ne! Protože tato zvířata jsou přímo úměrná beruškám, jež jsou také tak krvelačné, zákeřné, hnusné, dvacetitečné, trojnohé, jednooké, desítikřídlé a nulotikadlové. Tím vším se křečkům moc podobají. A teď zpátky k šakalům. Čímpak se asi živí? No to je přeci jasné! Lidoopové jsou velká pochutina. Jednou takhle šakal Karel šel na procházku a na laguně jednoho starého stromu uviděl visícího ( vzhůru nohama), právě spícího Johnyho Hňuppa a vedle něho byl Baillando Gloom. To byla ale lahůdka. Mňam, pošušňáníčko nad všechny.

THE END
Autor Etchi, 06.02.2008
Přečteno 469x
Tipy 4
Poslední tipující: Bíša, Norlein, *Norlein*
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí