Opilý Ondřej

Opilý Ondřej

Anotace: Taková kraťoučká věc z hodiny fyziky. Zadání znělo povídka o libovolném počtu slov začínajících na určité písmeno. Snad se pobavíte stejně, jako já, když jsem věc tvořila.

Opilý Ondřej obešel ohromného opičáka, ovšem opomněl obejít ošklivou Olinu. Olina omlátila o Ondřeje ovadlé oměje. Odešla od opilce. Ondru opět opili. On opět obchází opici. Oh, odpadl. Ošklivý opičák odstrčil obal od oplatek. Odcházel. Olina obrečela oměje. Opustila ošklivé obličeje. Ovšem ona obvykle odcházela od Ondřeje osobně. Obchvatem okolo Olomouce obrátí otřískaného opela.
„Ondřeji! Opět odpouštím opilost!“ Olina oblíbává Ondřeje. Ondřej oblíbává Olinu. Oba odhánějí ovíněného orangutana obarveného ošklivým odstínem oranžové. Odmítají oblíbávat oprsklého opičáka. Opičák odchází ofackován omlácenými oměji.
Autor Rikitan, 25.02.2008
Přečteno 471x
Tipy 2
Poslední tipující: Květka Š., Norlein
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Dobrý nápad k pobavení. Díky za Tvůj komentář k mé poslední povídce.

27.06.2008 20:55:00 | Aliwien

On Ondřej opětovně obelhává Olinku od Olomouce?Ondra,opičák ošklivý.Óch,odpusť Olinko.
....Bezva.Ahoj,Květa.

25.02.2008 22:36:00 | Květka Š.

Dobrý,Ritikane. Ale asi mě z těch óček trefí ;-)

25.02.2008 18:03:00 | Norlein

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí