Vědomáci a Nevědomáci

Vědomáci a Nevědomáci

Anotace: Hříčka s psychologickými pojmy (přesunuto a opraveny chybky).

Mezinárodní vztahy se na základě bilaterální smlouvy obou částí psýché poněkud uklidnily. Nicméně stále trvá napětí mezi etnickými skupinami. Na straně jedné anemičtí, hubení a pokřivení Vědomáci, jejichž řady nedávno skolila neznámá nemoc, pravděpodobně pandemie dosud neznámého archetypu (díky nálezu rakety je téměř jisté, že smrtelný virus rozšířili Nevědomáci). Na straně druhé pak po zuby ozbrojení a dobře maskovaní Nevědomáci, kteří často pod rouškou noci podnikají sebevražedné útoky na sídla Vědomáků a způsobují zde drtivé ztráty na civilním obyvatelstvu. Celá oblast je v současné době velmi výbušná, atmosféra by se tu dala pomalu léčit. Nad oblastí bdí jednotky EGO (Eliminační Grupa Oblbovačů), které zde udržovali klid a pořádek jen s nejvyšším vypětím sil. Situace se sice poněkud zklidnila, když po drtivém účinku nové duševní zbraně Nevědomáků zemřela velká část obyvatel Vědomí a Nevědomáci získali obrovská území Vědomí zamořená dosud neznámým archetypem. Hlavní představitelé duše se nechali slyšet, že tato nová zbraň by se mohla stát v rukách Nevědomáků zbraní pro tuto duši poslední. Nicméně Nevědomáci projevili snahu o vyjednávání a prozatím jsou tedy nové hranice klidné. Nikdo ale neví, kdy Nevědomáci zaútočí znovu a zničí Vědomý svět. Riziko psychózy je nyní největší od dob slavného incidentu se znečištěním podzemních hormonálních pramenů a následnou otravu veškerých obyvatel Vědomí jedy Nevědomáků. Zbraň vypuštěná tenkrát hluboko do duše nesla jméno LÁSKA a podle chemického rozboru se jednalo o nanejvýš nebezpečnou kombinaci hormonů měnících duševní aktivity. Nepřítel tím tenkrát vyřadil z provozu veškeré zdroje energie, poněvadž byla přetížena rozvodná síť, otrávil veškeré zásoby hormonů a zabil nejméně 4/5 všech naivních představ o světě. Vědomáci nyní získali chvíli času, aby mohli dokončit svou finální zbraň s názvem SEBEVRAŽDA a tím definitivně zlikvidovali hnací motor nemyslících a iracionálních Nevědomáků – Kolektivní nevědomí. Nicméně se stále množí oprávněné obavy, že použitím této zbraně se stane toto tělo nepoužitelné pro další rozvoj a bude nutná evakuace a uhnízdění jinde (tzv. Operace Reinkarnace).
Autor Thilion, 18.03.2008
Přečteno 304x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Skvělý nápad.

29.07.2008 10:34:00 | satin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí