Pozdní příchod-jako obvykle

Pozdní příchod-jako obvykle

Anotace: Pozdní příchod-jako obvykle. A stejně to nikdo neřeší

,,Zase pozdě!" Zavřeští naše třídní jakmile se objevím ve dveřích učebny s pětiminutovým zpožděním.
Kouknu se na hodinky.,,Promiňte paní učitelko,ale..." tak a teď rychle nějakou výmluvu.Hlavně to musí znít trochu normálně.Tak třeba...
,,Tak co si vymyslíš dnes?"Zkříží si ruce.,, Potkala jsi Vojtu Kotka?Anebo jsi si zabouchla dveře od domu a zapomněla jsi si tašku.Anebo ti snad ujel autobus,kterým nikdy nejezdíš?"
,,No,"zakoktám se, ,,něco v tom smyslu."
,,Aha,"ohrne rty, ,,mazej si sednout a ještě jednou a už ti opravdu napíšu poznámku!"
'Neříkala to už včera?' prolítne mi hlavou.No nic.Posadím se na své místo a vyndám si učení.
,,Kdes byla?"Šeptne Jaruna,sedící vedle mě.
,,Člověče mně se tááák dobře spalo," zívnu, ,,že kdyby mě nevyhnal budík a zloba třídní,tak bych tam ještě dlouho ležela."
,,U vás byla třídní?"Vykulí oči Jaruna.
,,Ale ne,"mávnu rukou, ,, neřeš to."
,,Víš co nikdy nepochopím?"Nakrčí přemýšlivě čelo.
,,Nevím,co?"
,,Jak se můžeš vyžívat v tom,že se válíš v posteli."
,,Každej není uhnanej sportovec jako ty,"odvětíma a znovu zívnu.
,,A taky každej není takovej lenoch línej-přesně jako ty!"Odsekne a otočí se.
,,Ještě jednou,"upozorní nás třídní, ,, a dám vám domácí úkol,Jaruno!A ty taky!Přijdeš si pozdě a budeš otravovat.Zdá se mi,že vás budu muset rozsadit!"
,,Né paní učitelko,"žadoní Jaruna, ,,my už budem hodné,"drkne do mě, ,, že jo?"
,,Hm,"zabručím.Stejně je mi to jedno.Když mě rozsadí,alespoň mě Jaruna nebude pořád terorizovat nesmyslnýma otázkama.Jenže bez ní bych zase neměla od koho opisovat.A Jaruna je nejchytřejší ze třídy.A to prosím i bez toho,že by byla šprt.,,Jo,budem hodný," řeknu tedy nakonec.
Jaruna se spokojeně zavrtí.
Třídní na nás přísně koukne přes brýle a potom jenom důležitě zvedne obočí.
Pche!
Autor Luxxx, 12.04.2008
Přečteno 406x
Tipy 3
Poslední tipující: Romana Šamanka Ladyloba, Norlein
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

V Literu jsi koukám jeden den. Přeju Ti štěstí a dílko je sice krátké ale líbí se mi :-)

13.04.2008 13:00:00 | Norlein

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí