Šakalové aneb Jak je můžeme "potkat"

Šakalové aneb Jak je můžeme "potkat"

Anotace: Tak, po delší době sem přináším další díl o šakalech. Tížil mě čas, ale teď to všechno doženu. =o)

Když šakal potká šakala, tak vlastně neví, že potkal šakala, protože šakalové se obvykle nepotkávají. Šakal. Jak je to možné, ptá se kdejaké zvíře. Žijí ve velkých hejnech a přesto jeden druhého nepotká. Jak se množí? Jak si vyznávají lásku? Jak si mohou býti nápomocni při honu na slabé a bezbranné žraloky, supy a pávy, když nikdy za život ani jeden druhého nepotká? Je to div světa. Možná velediv. Něco jako když uřežete od stolu nohy a on spadne. Něco jako když vytaháte z počítače všechny dráty a on vám nejde zapnout. Divné že? Já sám bych na to nikdy nepřišel, ale mnoho vědců zkoumá tyto taje a divnosti. Skupinka šakalologů z Kamčatky se už začala dostávat pod slupku tohoto pomeranče. (Pěkné přirovnání, že ano?) No a na co že to přišli? Že šakalové se nepotkávají, prostě... chvíle napětí... moment napětí... už je to tady, držte si klobouky, paruky , buřinky, plavecké čepice, pily a myši. Je to vlastně tak. Lingvistika šakalů nezná význam slova potkat se, a tak se šakalové potkat nemohou. A jak to teda dělají, že všechno dělají společně bez toho, aby se potkali? Setkají se. Chytré že?

THE END
Autor Etchi, 04.05.2008
Přečteno 316x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí