Noční pošta

Noční pošta

Anotace: Povolání o kterém jste jistě ještě neslyšeli!

Jestli si dnes ještě někdo myslí, že se pracuje jen přes den, tak je na omylu. Jako příklad si dovolím uvést noční poštu. Spousty lidí tyto služby nazývané jako noční pošta neznají. A já se domnívám, že je to chyba. Sám jsem přibližně jeden rok pracoval jako tzv. noční poslíček . Jako poslíček jsem se zabýval tím, že jsem doručoval psaníčka milencům, kteří spolu nemůžou být. Většinou z důvodu, že jeden z nich má doma manžela nebo manželku. A pak tedy přichází prostor pro nás, pro poslíčky! Klienti zavolají na číslo firmy Night Post, nahlásí rozmístění jejich dvou obydlí mezi kterými si hodlají dopisovat. A v tu ránu tam již spěchá poslíček a přijímá psaníčka od milenců a běhá s nimi mezi jejich baráky! Samozřejmostí v tomto oboru je dodržování listovního tajemství. Tradovala se historka, že jednou jeden poslíček otevřel jedno psaní a ono bylo zrovna o něm! A přečetl si, jak žena od které psaní přijmul o něm napsala, že je čistokrevný idiot. A on, naplněný až po okraj zlostí, se vrátil, vnikl k ní do domu, a oběsil jí na jejím vlastním kníru.
Porušení listovního tajemství je opravdu tvrdě trestáno. Od ukamenování, až po dvoudenní pobyt v tmavé kobce s lidoopem v podobě státního úředníka. Ale i přesto vám mohu toto povolání hrdě doporučit! Už jen z toho důvodu, že více nahých ženských těl uvidíte zřejmě jen jako patolog. Ale byl bych nerad, abych ve vás vzbudil pocit, že neexistuje lepší povolání než noční poslíček! To tedy ne! Jelikož být poslíčkem je dost často nebezpečné, protože většinou vstupujete na cizí pozemek a když vás přistihne ten, který si nedopisuje a tudíž neví o tom z jakého účelu tam jste, stává se, že vás vyhání z pozemku násilím! A ještě k tomu vy nesmíte vyzradit, že jste tam za účelem nošení milostných psaníček, to byste porušili tajemství! A tudíž byste jako poslíček skončil, a jistě by to ten, kterému je psaní určeno zapřel, a možná by to toho nic netušícího partnera dohnalo ještě ke zvýšené agresivitě! Když už si vás nedopisující partner všimne, dá se to řešit i již naučenými frázemi:
„Nevíte náhodou jestli tady není řeznictví?“
„Jsem tady na kole a došel mi benzín, kde je tady nejbližší pumpa?“
pakliže se tyto dvě verze neuzmuli můžete zkusit vyzvat toho dotyčného k dialogu:
„Krásná noc, že?“ Ale z mých zkušeností vím, že mnoho lidí nemá zájem konverzovat s cizím člověkem, který stojí na jejich pozemku a má na sobě tělové barvy značky body.
Jako každé povolání tak i „noční listonoš“ si našel nějaké své oběti nebo alespoň raněné. Jako příklad: Jeden význačný poslíček, který byl pokousán jedním z členů mezinárodní výzkumné polární stanice, když si cestu krátil přes Antarktidu. Následně, když byl onen cholerický polárník předveden na detektor lži se zjistilo, že to vlastně ani vůbec nebyl polárník, ale převlečený význačný představitel čínského lidového umění.
Ještě bych se rád zmínil o jedné dost často nebezpečné překážce na cizích dvorech či zahradách. A tou překážkou bývá zvíře, které má v náplni práce hlídat daný objekt a vyhnat z něj všechny záškodníky. Většinou to má na starost pes. Situace se dá řešit dvěma způsoby buď to se umíte rychle a tiše pohybovat a pes si vás nestačí všimnout. Je to dost riskantní, ale někdy to vyjde. A nebo je druhá možnost a to taková, že podstrčíte milému hafanovi maso napuštěné uspávacími prostředky a za pár minut se již můžete bezpečně prohánět po zahradě! Ovšem nesmíte mít smůlu a narazit na psa vegetariána, který vaše podstrčené maso nepozře a nechce se mu spát, jak vy si bláhově myslíte. A vám se zatím může stát, že jdete po zahradě přesvědčený, že pes má teď půlnoc a on na vás zatím číhá někde za bukem!
Takto bych vám mohl vyprávět ještě nejedna odpoledne. Historek existuje nespočet, ale pořádně tuto profesi poznáte jedině praxí.
Autor Filip Mozek, 14.05.2008
Přečteno 753x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak už vím na co půjdu ;)

18.05.2008 21:07:00 | Dívka s perlami ve vlasech

Tohle povolání by se občas mohlo hodit:)

17.05.2008 23:08:00 | Norrell

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí